FOTO by Dedoles
Pridružite se izazovu čarapa koji slavi ljudsku posebnost
21. ožujka obujte dvije neusklađene čarape, fotografirajte ih i podijelite na svojim društvenim mrežama uz oznaku #IzazovCarapa
Zamislimo samo kako bi svijet izgledao da njime vladaju osobe s Downovim sindromom? Naučili bismo živjeti u svijetu u kojem vladaju zagrljaji i poljupci, a ljudi bi bili iskreniji te bi potrebe drugih stavljali ispred svojih potreba. Naučili bismo cijeniti život i uživati u malim stvarima te bismo svi živjeli uredno i organizirano.
Živjeti u ovakvom svijetu predstavlja blagoslov za sve one rođene s viškom genetskog materijala na 21. kromosomu, a statistika govori da se na 800 rođene djece jedno rodi s ovim darom.
Simbolično, 21.03. obilježavamo Svjetski dan osoba s Downovim sindromom, a datum simbolizira tri reprodukcije 21 kromosoma. Simbol Svjetskog dana osoba s Downovim sindromom su različite čarape, jer ljudi s tim sindromom često ne mogu upariti čarape koje oblače sami.
#IzazovCarapa
Budući da izgled navedenog kromosoma ima oblik čarape, one su postale simbol obilježavanja ovog dana.
Na ovaj datum ljudi daju svoju potporu u vidu oblačenja različitih čarapa, a kampanja pomaže širenju svijesti da ljudska individualnost čini ovaj svijet ljepšim, šarenijim, zanimljivijim i nadahnutijim.
Kampanja prepuna ljubavi ispunit će naša srca, a ujedno i proširiti poruku tolerancije i prihvaćanje drugačijeg
Dedoles i vesele čarapice
Velik broj kompanija simboličnim gestama pružaju potporu obilježavanju ovog dana, stoga ne čudi što se kampanji pridružuje i Dedoles – tvornica najveselijih i najšarenijih čarapa! Od svakog prodanog Dedoles para čarapa u ožujku dio će biti doniran organizaciji Down Syndrome International.
Prošle godine kampanja #IzazovCarapa imala je odlične rezultate s dosegom od preko 700 000 osoba u kojoj se prikupilo preko 10 000€. Nadamo se da će ova godina biti još bolja, a ako u obzir uzmemo da je i jedna fotografija s #Izazovcarapa na vašoj društvenoj mreži dovoljna, onda u to ne sumnjamo.
“Neusklađene čarape također su simbol Svjetskog dana Downovog sindroma, kakav je i kromosom u obliku čarape, stoga smo kroz naš #IzazovCarapa dali mali doprinos. #IzazovCarapa je kampanja koja promiče svijest o Downovom sindromu gdje ljudi oblače neusklađene čarape, fotografiraju i dijele ih na društvenim mrežama s hashtagom #IzazovCarapa. Ove godine za vrijeme ožujka 10% od cjelokupne prodaje donirat ćemo udrugama, a nadamo se da ćemo skupiti duplo više od prošle godine” – kratko nam je ispričala Dedoles CSR managerica Jana Hrubcová.
Zahvaljujući izazovu čarapa, puno se više govori o osobama s Down sindromom. Međutim, i dalje postoji problem njihove normalne integracije u društvo. Stoga probijmo led i prestanimo se bojati nepoznatog. Svi mogu pomoći. Pokušajmo podići svijest te zajedno ukloniti prepreke i predrasude.
Kako podržati kampanju
Obucite različite čarape i postavite fotografiju na svoje društvene mreže uz hashtag #IzazovCarapa, #PovezimoSe, #Connect
Podržite ljude s Down sindromom i njihove obitelji kupnjom Dedoles čarapa:
Podržite organizaciju Hrvatska zajednica za Down sindrom: