Zabava

“Previše nepristojna” reklama za voćni smoothie podijelila mišljenja gledatelja

admin 14. svibnja 2020.

Pogledajte kako izgleda #foodporn na maksimalno kreativan način

Jasno da postoje proizvodi koji nisu tako cool i uzbudljivi za reklamiranje, a voće sigurno predstavlja jedan od njih. Stoga kreativci marketinških agencija moraju razmišljati izvan kutije i kreirati ideju koja izaziva pozornost.

Kreativni i “pristojni” Hrvati smislili su odlično rješenje i pokrenuli kampanju Zdravoljubaca koja je u kratkom vremenu osvojila naša srca. Kroz ritmičnu i lako pamtljivu reklamu cilj je bio potaknuti kupnju voća i povrća, a koncept čine veseli plišanci zanimljivih imena.

No nešto “otvoreniji” Britanci odlučili su se na jedan drugačiji pristup i napravili reklamu koja je podijelila gledatelje. I dok su je jedni etiketirali kao “previše nepristojnu i neprimjerenu“, drugi u njoj vide kombinaciju genijalnosti i kreativnosti.

Oni koji se zalažu da je reklama vulgarna kao glavni argument koriste činjenicu da je sve prikazano previše eksplicitno i da je subliminalna poruka jasno vidljiva, a trebala bi biti skrivena.

Oni koji odobravaju ovu reklamu izvor genijalnosti vide u tome što su postigli erotsku napetost bez da su koristili ljudsko tijelo.

U trajanju od trideset sekundi prikazani su senzualni i zavodljivi dodiri voća u što su uključeni i voćni sokovi koji pritiskom izlaze iz njih.

Ženske ruke na banani i muški prsti unutar naranče ili otvaranja zrele breskve samo su neke od kontroverznih scena oko kojih se vodi bitka i pokušava naći linija između pristojnog i vulgarnog.

Pogledajte reklamu i zaključak donesite sami.