Promo

Što nas očekuje na ovogodišnjem WEEKEND MEDIA FESTIVALU?

PR 04. rujna 2019.

Ko to tamo peva? Zašto mladi slušaju Bubu Corellija, Jalu Brata i Rastu?

Dobrodošli na trodnevni događaj koji će promijeniti način na koji živite i radite! Tri dana mira, ljubavi i komunikacije!

Dvanaesto izdanje Weekenda događanje je koje godišnje okupi više od 5 500 vodećih osoba i stručnjaka u komunikacijskoj industriji te poslovnom svijetu. Festival predstavlja nove «pokretače», pruža nove poglede na posao, nudi nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme, podučava o novim trendovima, skuplja potrebne informacije iz susjednih država, a pritom je zajamčena i odlična zabava.

U skladu sa svakodnevnim i stalnim promjenama, ovaj trodnevni festival okuplja nove vizionare i pojedince usmjerene budućnosti. Bez obzira na to gdje radite, bavite li se marketingom, jeste li u agenciji ili ste njezin klijent, Weekend ćete napustiti s mnoštvom ideja i inspiracijom.

Što se sprema ove godine?

TEME

1. Ko to tamo peva? | Novi val glazbenih trendova u regiji

Zašto mladi slušaju Bubu Corellija, Jalu Brata i Rastu, kako do milijunskih klikova na YouTubeu te kako nastaje glazba u digitalno doba – raspravljaju najutjecajniji ljudi i najveće estradne zvijezde balkanske glazbene scene.

2. Svi predsjednikovi ljudi

Vodeći ljudi hrvatskih medija i PR-ovci koji se bave političkom komunikacijom diskutiraju o tome koliko dobro/loše komuniciraju hrvatski političari.

3. Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?

Kako u uvjetima histerije oko toga da svi žele otići iz Hrvatske zadržati najbolje zaposlenike i stvoriti poslovno okruženje koje privlači najbolje talente – rasprava HR direktora i čelnika najuspješnijih kompanija.

4. #agencylife – struka u očima javnosti?

Tržište je sve konkurentnije, javnost sve osjetljivija na reklame, klijenti sve zahtjevniji, talenata sve manje – kako do dobrog agencijskog rada u takvim okolnostima?

5. Gubitak povjerenja u masovne medije

Urednici vodećih regionalnih medija raspravljaju zašto pada povjerenje građana u medije i koje su posljedice za društvo. Kako smo došli na mjesto rekordera u EU po broju građana koji izbjegavaju vijesti?

6. Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techclash?

Regulatori se natječu kako što više kazniti američke tehnološke divove. Kada će histerija prestati i tko će pobijediti u globalnom tech ratu?

7. Kako preživjeti seks, laži i nekretnine?

Novinari koji prate politiku izdvojit će najveće komunikacijske promašaje i objasniti ulogu medija u otkrivanju afera aktera političke scene.

8. Google vs. Huawei kao proxy rat za 5G između SAD-a i Kine – na čijoj ste strani?

Američki predsjednik Trump zabranio je Huawei u Americi. Koja je pozadina cijele priče, gdje stoji Europa i koje su posljedice ovog globalnog sukoba?

9. A brave new world – how will the TV world transform?

Netflix i Internet dramatično su promijenili cijeli TV eko sustav. Kako se to prelijeva na našu regiju? Gdje ćemo gledati nogomet, a gdje domaće serije? Tko su ključni igrači i kako će tržište izgledati za godinu dana?

10. Streaming Wars – Europa uzvraća udarac

Netflix i drugi američki servisi dominiraju svijetom streaminga i sadržaja. Ali i Europa je odlučila uzvratiti udarac. Kako izgleda europski odgovor? Tko će predvoditi domaće snage? Hoće li regija sudjelovati i na čijoj strani?

11. Od King’s Landinga do McMafije – zašto globalne TV i filmske produkcije biraju region?

Zašto globalne TV produkcije sve više biraju regiju za snimanje najpoznatijih serija i filmova te što moramo napraviti da od toga napravimo ozbiljan business?

12. Povratak otpisanih ili kako doživjeti stotu?

Iako je već 12 godina, otkako je Weekenda, pokušavamo pokopati, televizija se ne predaje. Što moramo napraviti da od toga razvijemo ozbiljan business?

13. Data vs. Insights – jesu li nas podaci učinili pametnijima?

Doba vladavine podataka je obećavalo mnogo. Jesu li očekivanja ispunjena? Znamo li dobiti kvalitetne insighte iz podataka koje skupljamo? Skupljamo li previše podataka s kojima onda ne znamo što dalje?

14. Fintech Rules!

Fintech manija je zahvatila Hrvatsku. Koliko nas koristi Revolut, zašto je Keks Pay uspješan, što donosi novo telekom bankarstvo i kakve nas sve inovacije čekaju zahvaljujući novoj EU regulativi?

15. Digital wellbeing – kako kvalitetno živjeti u digitalnom dobu

Ekrani su svugdje oko nas. Možemo li zamisliti život bez njih? Trebamo li zamisliti život bez njih? Kako preživjeti vikend bez mobitela i kako stvarno napraviti digitalni detox?

16. AI: Kako će proći čovjek?

Trebamo li se diviti umjetnoj inteligenciji ili ona predstavlja opasnost za život čovjeka na koji smo navikli?

PREDAVANJA

1. Jean-Claude Biver

Spasitelj švicarske industrije satova i jedan od najpoznatijih europskih biznismena u industriji luksuznih brendova prvi put u regiji otkriva tajne vođenja luksuznih brendova.

2. Ranko Rajović

Regionalni autoritet i zvijezda u području odgoja i obrazovanja djece u digitalno doba održat će predavanje „Djeca i digitalno doba: kako igrom razvijati djetetov IQ?“.

3. Rena Effendi, National Geographic

Nagrađivana fotografkinja National Geographica s inspirativnim pričama o životima malih ljudi diljem svijeta.

4. Sarah Marshall, Vogue

Kako se legendarni magazin transformira te kako Vogue gradi publiku kroz dubinsko razumijevanje njihovih potreba?

5. Sara Fischer, Axios

Zašto Trump počinje dan s tvitom gdje proziva njenu medijsku kuću i kako je njezin newsletter postao svakodnevno štivo medijskih profesionalaca diljem svijeta?

6. Valeria Adani, Idean

Kako da korisničko iskustvo prestane biti samo PR priča?

7. Jörg Riommi, Publicis Groupe

Kako funkcionira kreativnost u doba podataka i algoritama?

8. Mark Kingston, Viacom

Globalne medijske kuće savršeno monetiziraju svoj sadržaj na niz načina. Kako funkcionira gotovo pa znanstveni pristup američkog Viacoma?

9. AJ Coyne, BBDO Australia

Osim što vodi sve Mars brendove u Australiji, AJ je napravio i sjajnu kampanju s Davidom Attenboroughom s kojom pokušavaju pomoći ugroženim vrstama životinja.

10. Raido Soom, Postimees Grupa

Jedan od čelnika najveće baltičke medijske kuće ispričat će kako su mediji u Estoniji integrirali redakciju, razvili niz lokalnih medija i našli poslovni model u kojem prihodi opet rastu.

WEEKEND ISTRAŽIVANJA

1. Biramo najboljeg političkog PR-ovca

Novinari koji prate rad hrvatske političke scene u najvećem istraživanju ocijenili su rad PR stručnjaka s kojima svakodnevno rade – na Weekendu objavljujemo tko je najbolji!

2. Employer branding istraživanje

Prezentiramo rezultate istraživanja među najvećim hrvatskim kompanijama o tome što rade da zadrže najbolje zaposlenike i privuku nove talente.

WEEKEND RADIONICE

1. Pics or it didn’t happen!

Kako dobro fotografirati mobitelom?

2. Weekend formatira radio: Ed Sheeran vs. Petar Grašo

Kako funkcionira formatirani radio?

###

Informacije i ulaznice za WEEKEND MEDIA FESTIVAL potražite OVDJE!