Promo

Nova Melemova premium kolekcija s pravim esencijalnim uljem ruže

PR 26. travnja 2018.

Predstavljanje nije propustila ni Ljupka Gojić Mikić, ambasadorica brenda Melem koja je među prvima probala novitete

Melem je predstavio novu kolekciju proizvoda s esencijalnim uljem ruže i ponovno osvojio ljubiteljice Melema na prvi dodir. Riječ je o četiri nova proizvoda – Melem za tuširanje, Melem za usne, Melem suho ulje i Melem krema od 35 ml – koji se ističu zavodljivim mirisom ruže i intenzivnom njegom kože zahvaljujući poznatim prirodnim sastojcima i pravom esencijalnom ulju ruže Rosa damascena.

Ruža je već tisućljećima poznata kao omiljeni luksuzni sastojak u kozmetici. Njezine iznimne antioksidacijske, umirujuće i mirisne moći imaju nevjerojatan učinak na kožu – čine ju zategnutijom, baršunastom i neodoljivo mirisnom.

Esencijalno ulje iz latica ruže Rosa damascena najučinkovitiji je ekstrakt ruže koji iznimno pozitivno djeluje na kožu i baš je zato dio nove Melemove premium kolekcije. Poznato je da je za jednu litru ovog luksuznog dragocjenog ulja potrebno više od 750 kilograma latica!

Upravo je zato esencijalno ulje ovog prekrasnog cvijeta najskuplji sastojak koji se iznimno rijetko pronalazi u formulacijama drogerijske kozmetike. Miris ruže dokazano poboljšava raspoloženje pa je tako aromaterapijski učinak nove Melemove kolekcije s ružom neizbježan.

Melem dragocjeno suho ulje s esencijalnim uljem ruže novi je član obitelji Melem, idealan proljetno-ljetni saveznik lijepe kože i mirisnog dobrog raspoloženja. Idealno je za brz i luksuzan učinak njege kože tijela, lica, pa i vrhova kose. Melem dragocjeno suho ulje kombinacija je dragocjenih ulja koštice marelice, badema, masline i esencijalnog ulja ruže.

Nove Meleme s esencijalnim uljem ruže predstavila je Lucija Gluščević, brend menadžerica Melema u Atlantic Grupi.

„Melem u 2018. slavi ženstvenost! I dalje je princip razvoja Melema osluškivanje i postavljanje novih standarda – samo najbolje za korisnice Melema. Esencijalno ulje ruže s razlogom ima status kraljice u kozmetici, pomaže nam da se osjećamo bolje u svojoj koži, veseli mirisom i ljepotom. Kada ga dodamo Melemu, dodajemo luksuz ključnim ritualima svakodnevne njege – tuširanju, njezi kože, njezi usana.

Nismo odoljeli ni novim proizvodima koji baš u toplijim mjesecima pokazuju najbolji učinak – Melem dragocjeno suho ulje s esencijalnim uljem ruže miriše i izgleda poput parfema, a kombinacijom dragocjenih ulja jednostavno i bez komplikacija čini kožu baršunastom i blistavom.“

Predstavljanje nije propustila ni Ljupka Gojić Mikić, ambasadorica brenda Melem koja je među prvima probala novitete. „Neki se ljudi zaljube na prvi pogled, no u mom slučaju dogodila se ljubav na prvi dodir! Jako volim miris ruže, tako da me Melem s esencijalnim uljem ruže na prvu osvojio mirisom, ali i odličnom njegom, pogotovo kad je riječ o novom suhom ulju. Jako mi se sviđa što se brzo upija i hrani kožu, istovremeno prekrasno mirišem, a nisam stavila parfem.“

Nove Meleme s esencijalnim uljem ruže među prvima su isprobale Nevena Rendeli Vejzović, Iva Šulentić, Marijana Batinić, Nataša Janjić i chefica Ana Grgić koja je u restoranu Le Bistro Esplanade za sve uzvanike pripremila jela inspirirana ružom.