Promo

Jeste li znali? Milka mijenja svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu na pakiranju!

PR 06. veljače 2020.

Upoznajte Gerdu, Lolu, Arriane, Marisu i Moochu

Novo istraživanje pokazuje: 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. Milka odgovora na ovu potrebu promjenom pakiranja kako bi ispričala svoju priču o porijeklu mlijeka.

U proteklih nekoliko godina rezultati mnogih istraživanja govore u prilog istom svjetskom trendu – potrošače sve više zanima porijeklo hrane koju konzumiraju. S druge strane, sve je više potrošača koji hranu kupuju u velikim prodajnim lancima i rijetko imaju priliku saznati priču koja stoji iza nje.

Često ćete čuti potrošače kako navode da im nije osigurano dovoljno informacija o tome od čega se sastoje proizvodi koje konzumiraju. Hrvatska se ne razlikuje – nedavno istraživanje* koje je provela tvrtka Valicon pokazuje da 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumira.

Kao jedna od najpoznatijih svjetskih robnih marki čokolade, Milka je, prepoznavši ovaj trend, nedavno napravila hrabar potez i odgovorila na interes svojih potrošača. Naime, oni su odlučili privremeno zamijeniti svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu kako bi predstavili prave Milka kravice, koje čine njihovu čokoladu tako nježnom.

Iako je svjetski poznata i voljena robna marka, malo tko zna da je Milka odabrala svoje mlijeko nabavljati s malih obiteljskih farmi u srcu Alpa, s prosječno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki vjeruju da nježan odnos prema kravama čini njihovu čokoladu nježnijom i ukusnijom.

Hrvatski se potrošači slažu – 83% njih smatra da kremastije mlijeko potječe s malih obiteljskih gospodarstava, dok više od 90% njih vjeruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju utjecaj na okus mlijeka koje one daju.

Nove zvijezde Milkinih pakiranja – kravice poput Gerde, Marise, Lole, Arianne i Mooche – pričaju potrošačima svoju priču i to ne samo ovom ograničenom serijom pakiranja već́ i na Milkinu profilu na Instagramu @Prave.Milka.Kravice.hr, gdje imate priliku zaviriti u njihov život na Alpama.

U Milki ističu da proizvodnja nježne mliječne čokolade počinje nježno proizvedenim mlijekom te da su oni iznimno posvećeni svojoj misiji da svijet učine nježnijim mjestom.

Transparentnost i vođenje otvorenog dijaloga s potrošačima trend je koji će mnoge robne marke pratiti u bliskoj budućnosti. Na taj se način potrošačima omogućava svjesnije donošenje odluka, a oni zauzvrat više vole upravo one robne marke i tvrtke koje svoje sastojke nabavljaju na odgovoran način, ne narušavajući pritom kvalitetu proizvoda.

Svi pričaju o Gerdi: Milka kravica koja nam govori odakle zaista dolazi alpsko mlijeko. Proizvode li sretne kravice kremastije i ukusnije mlijeko?

Ispostavilo se: Milka kravice ipak nisu ljubičaste!

Robna marka Milka vjeruje u jednostavnu jednadžbu: sretna kravica jednako kremastije mlijeko. Istraživanje* koje je Valicon nedavno proveo za Milku pokazuje da se hrvatski potrošači uglavnom slažu: 81% njih vjeruje da sretne krave daju ukusnije mlijeko, dok više od 90% vjeruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive također imaju utjecaj na okus mlijeka koje one daju.

Kako bi ispričala priču o alpskom mlijeku koje se upotrebljava za proizvodnju njihove čokolade, Milka je napravila odvažan potez – njihova poznata ljubičasta maskota odlazi s pakiranja i prepušta mjesto pravim Milka kravicama – zvijezdama u usponu, poput Gerde, Marise, Lole, Arianne i Mooche. Ove dame pomažu da čokolada Milka bude tako nježna. Suprotno onom što većina anketiranih vjeruje, Milka odabire nabavljati mlijeko za svoje čokolade s malih obiteljskih farmi u srcu Alpa, koje imaju u prosjeku 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki vjeruju da ovakav tretman kravica čini njihovu čokoladu tako nježnom i ukusnom. Kako bi omogućili svim svojim potrošačima da se sami u to uvjere, Milka ovu priču vodi korak dalje – prave Milka kravice preuzele su Milkin profil na Instagramu na ograničeno razdoblje kako bi svima dopustile da zavire u njihove živote, interese i svakodnevne aktivnosti, dijeleći pravu priču o alpskom mlijeku.

U posljednjih je nekoliko godina svima dobro poznat svjetski trend da potrošače sve više zanima porijeklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju. „U želji da odgovorimo na interese i potrebe svojih potrošača, pričamo im priču o alpskom mlijeku u različitim kanalima – svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu s pakiranja zamijenili smo pravim Milka kravicama, dok na svojem profilu na Instagramu interaktivnim sadržajem omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno vjerujemo da proizvodnja nježne mliječne čokolade počinje nježno proizvedenim mlijekom i snažno smo posvećeni svojoj misiji da učinimo svijet nježnijim mjestom“, kaže Dunja Dejanović, menadžer robne marke za Milk

Zašto su krave postale najnovije zvijezde društvenih mreža o kojima svi govore?

Nije tajna da internetska zajednica uživa u praćenju profila na Instagramu pojedinih simpatičnih, ali i zabavnih mačaka i pasa koji se mogu smatrati pravim slavnim osobama na temelju broja pratitelja. Pogodite što – Milka, svjetski poznata i voljena robna marka čokolade, smatra da su krave barem podjednako zanimljive. Iz ovog razloga prave Milka kravice privremeno preuzimaju Milkin profil na Instagramu kako bi svima omogućile da zavire u njihove živote, interese i svakodnevne aktivnosti. Alpske kravice poput Gerde, Marise, Lole, Arianne i Mooche postaju zvijezde profila @Prave.Milka.Kravice.hr, gdje će podijeliti pravu priču o alpskom mlijeku.

Iako je svjetski poznata i voljena robna marka, malo tko zna da je Milka odabrala svoje mlijeko nabavljati s malih obiteljskih farmi u srcu Alpa, s prosječno 60 krava po farmeru. To omogućava farmerima da se pažljivo brinu o svakoj kravici, a u Milki vjeruju da nježan odnos prema kravama čini njihovu čokoladu nježnijom i ukusnijom. Hrvatski se potrošači slažu – prema rezultatima istraživanja* koje je Valicon nedavno proveo za Milku, 83% njih smatra da kremastije mlijeko potječe s malih obiteljskih gospodarstava, dok više od 90% njih vjeruje da način na koji su krave tretirane i sredina u kojoj žive imaju utjecaj na okus mlijeka koje one daju.

U posljednjih je nekoliko godina svima dobro poznat svjetski trend da potrošače sve više zanima porijeklo hrane koju konzumiraju. Valiconova studija pokazuje da 43% potrošača čokolade u Hrvatskoj želi znati porijeklo sastojaka proizvoda koje konzumiraju.

U želji da odgovorimo na interes i potrebe svojih potrošača, pričamo im priču o alpskom mlijeku na različitim kanalima – svoju prepoznatljivu ljubičastu kravicu s pakiranja zamijenili smo pravim Milka kravicama, dok na svojem profilu na Instagramu interaktivnim sadržajem omogućavamo svima da zavire u život Milka kravica. Iskreno vjerujemo da proizvodnja nježne mliječne čokolade počinje nježno proizvedenim mlijekom i snažno smo posvećeni svojoj misiji da učinimo svijet nježnijim mjestom“, kaže Dunja Dejanović, menadžer robne marke za Milku.