FOTO by Rina Marcelić
Poznati domaći brend URBAN WATCH 10 godina poslovanja okrunio novim kolekcijama!
Nakon Berlina, Londona i Pariza, povodom 10.-e obljetnice ovaj kreativan tim prednost je dao našim draguljima, Dubrovniku i Istri...
Malo je onih koji nisu čuli za URBAN WATCH, hrvatski brend koji ima vjerne kupce na svim kontinentima i čije je ime na svim jezicima sinonim za jedinstvene, kvalitetne i minimalistički dizajnirane ručne satove.
Priča je započela sada već davne 2010. godine, s vizijom dvoje mladih ljudi koji su već tada razmišljali izvan okvira i uz pomoć novih online tehnologija i društvenih mreža postavili temelje jednog od najuspješnijih malih hrvatskih brendova.
“Kako bi proslavili prvih 10 godina postojanja, ove godine smo se odlučili za potpuni dizajnerski i poslovni makeover. Naš zaštitni znak je doživio potpuni redizajn u skladu s novom poslovnom filozofijom kao i dvije nove kolekcije koje dizajnom odudaraju od onih iz prethodnih godina.
Najveća novost se krije u nazivima kolekcija iz 2020. godine, kojima smo ugradili zrno izvornosti i na taj način ih povezali sa porijeklom brenda, a to je Hrvatska.
Tako nove kolekcije nose nazive našeg jedinstvenog grada na jugu Dalmacije, Dubrovnika i našeg najvećeg i najljepšeg poluotoka Istre.
Na ovaj način, našim satovima želimo probuditi interes za našu zemlju kod ljudi iz cijeloga svijeta i posredno ih pozvati da nas i sami posjete i uvjere se u ljepote koje mogu pronaći samo kod nas.
Nova kampanja je snimana u Dubrovniku u suradnji s mladim i perspektivnim hrvatskim modelima i fotografima te smatramo kako je cijela ova priča ujedno i mali doprinos u promociji naše zemlje.”
Sve o brendu URBAN WATCH možete saznati na web stranici https://www.urban-watch.com/hr/.
Foto/Video: Rina Marcelić
Modeli: Marija Biondić, Helena Biondić