FOTO by Prima

Elegant

Prima predstavlja novi vizualni identitet

PR 08. listopada 2021.

Novi identitet prenosi priču o obiteljskoj tvrtki koja je kroz godine narasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih

Novim Prima vizualnim identitetom ispričana je priča o najvećem hrvatskom proizvođaču namještaja koji je na tržištu prisutan već 25 godina.

Bogata tradicija u proizvodnji, dizajnu i maloprodaji namještaja prikazana je kroz modularni vizualni identitet koji je razvijen u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.

Novi identitet na jedinstven način prenosi priču o obiteljskoj tvrtki koja je kroz godine narasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih.

Novi Prima logotip ima posebno kreirane tipografske znakove razvijene u suradnji s istaknutim tipografom Nikolom Đurekom.

No, ono što ovaj rebranding podiže na novu razinu i čini potpuno različitim, su Prima patterni ili uzorci.

Oni su sastavni element vizualnog identiteta, a svaki od njih posebno je osmišljen i odabran kako bi pričao o Prima brendu. Uzorci simboliziraju isprepletenost Prima sustava, prožimanje i dinamiku trendova i proizvodnje te inspiraciju, osobni stil i sklad u domu svakog kupca.

Svi su povezanim bogatom paletom boja i mogu se prilagoditi svakoj vizualnoj komunikaciji.

“Naš logo i popratni patterni najbolje opisuju ono što je Prima – poslovni sustav koji je prilagođen pružanju rješenja kupcu i kao takav je modularan, prilagodljiv, ali u isto vrijeme postojan i prepoznatljiv. Novim vizualnim identitetom želimo dočarati promjene koje su se unutar našeg sustava dogodile kroz desetljeća i započeti jedno novo poglavlje.

Promjene su sastavni dio našeg razvoja i cijeli sustav organiziran je tako da može brzo i efikasno pratiti sve zahtjeve i trendove u industriji namještaja”, kaže vlasnik i direktor Prima grupe Renato Radić.

“Osim asortimana koji je osmislio naš dizajn tim, a proizvodi se u našim tvornicama, naše usluge također idu u korak sa svim promjenama. Iako smo mnogo toga promijenili kroz godine, naše vrijednosti ostale su iste. U centru naših planiranja i ciljeva uvijek su naši zaposlenici i naši kupci.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey prepoznala je naše vrijednosti i želju da uskladimo unutarnje promjene, rast i razvoj tvrtke s vizualnim aspektom. U njima smo pronašli partnera koji je ispunio sva očekivanja koja smo imali od ovog važnog dijela strategije razvoja tvrtke”, komentira Radić.