Šokac i Šokica glavni su likovi minimalističke kolekcije slavonskog brenda MIKO urban ethno fashion!

Viktoria Mikulić 05. studenoga 2019.

Već je sad vidljivo da će im ovaj mali zaokret u poslovanju otvoriti brojna vrata…

Ako još niste, vrijeme je da upoznate dinamičan hrvatski brend, MIKO urban ethno fashion. Njihov se najnoviji rad temelji na torbama s prepoznatljivim motivima Šokice i Šokca koje je skoro prije 15 godina naslikao slobodan umjetnik Miljen Šimunić (1964.-2006.).

Printevima Šokice i Šokca, viši smisao i novo ruho dale su majka Mirela Šimunić i kći Matea Šimunić, akademska kiparica. Odlučile su ih postaviti kao glavne likove njihove modne priče te tako odati počast hrvatskoj etničkoj skupini, starosjediocima Slavonije.

MIKO brand je početkom listopada proslavio svoj prvi rođendan, što je ujedno i vjetar u leđa ovim dvjema kreativkama.

Do sada je predstavljeno 5 kolekcija, a najnovija, možda i najvažnija pod nazivom “BLACK AND WHITE“ izašla je u javnost ovaj tjedan kao šlag na tortu za godinu dana postojanja. U proteklim kolekcijama najčešće je bilo prisutno nekoliko živopisnih boja i upečatljivih detalja koji su predstavljali glavni adut ovih modnih dodataka.

Tek proizašla linija predstavlja odmak od svih prethodnih svojim minimalističkim dizajnom prožetim slavonskim štihom. Cilj je bio ponuditi nešto novo, originalno, a opet prepoznatljivo te je fokus ovog puta bio na crno-bijele kontraste.

Osim akromatskih boja, torbe krase novi Šokica i Šokac koji se dosad nisu nigdje pojavljivali, a koji već sada privlače pažnju pripadnica nježnijeg spola, osobito onih kojima je Slavonija u srcu.

Kolekciju karakterizira crna boja kao glavni element uz bijele detalje po izboru. Svaka torba dolazi u crnoj ili crno-bijeloj varijanti. Kako bi se izbjegla bilo kakva vrsta “monotonije“, umjesto obične umjetne kože dodale su decentne uzorke, a nove modele upotpunjuju i ovalni privjesci s motivima Šokice i Šokca.

Osim novog pristupa po pitanju boja i glavnih likova MIKO priče, novitet su i drugačiji oblici torbi koje karakterizira geometrija i minimalizam. Predstavljamo vam tri nova modela: Rectanglebag (pravokutna torba), Cylinderbag (valjkasta torba) te svima najčudnovatija, no vjerojatno i najpopularnija Pyramidbag (piramidalna torba).

Iako je i vlasnicama brenda u početku bilo neobično što su se odlučile upravo za crno-bijele kontraste, a istodobno su zaljubljenice u boje, kažu da im je ideja došla sasvim prirodno.

Možda su se zasitile efektnih nijansi iz prethodnih kolekcija “SPRING/SUMMER 2019“ kao i “BUTTONS“ koja se sastoji od manjih i većih ruksaka na točkice/pompone, ili su jednostavno osjetile da im je potrebna promjena.

Kako god, nova kolekcija pravo je osvježenje koje su već prigrlile brojne fashionistice.

Priznaju da su veoma zadovoljne rezultatom jer unatoč brojnim elementima uspjele su stvoriti jednostavan, a unikatan dizajn iza kojeg stoje mjeseci i mjeseci truda i upornosti. Mi im čestitamo na tome i vjerujemo da je ovo tek početak jedne lijepe i uspješne priče…

Ako se i vas jednako dojmio accessories domaćeg brenda MIKO urban ethno fashion, za još detaljnije informacije i cijene potražite ih na društvenim mrežama Facebook i Instagram.

#minimalisticka IGRA DARIVANJA 

U suradnji s domaćim brendom MIKO urban ethno fashion, jednu sretnicu nagadit ćemo zanosnom crno-bijelom torbice iz nove kolekcije u obliku piramide. Detalje igre možete pronaći na našoj Facebook stranici.

Sretna dobitnica crno-bijele torbice iz nove kolekcije domaćeg brenda MIKO urban ethno fashion je Ivana Slunjski. Čestitamo i molimo da nam se zajedno s podacima javi u FB inbox.