Men

U Hrvatsku stigao STMNT, grooming brend sa stavom

PR 16. lipnja 2021.

Brend nastao potaknut znanjem i umješnošću nekih od vodećih svjetskih barbera predstavljen vodećim domaćim barberima te frizerima

Jučer je u društvu vodećih domaćih barbera te frizerskih salona predstavljen novi must-have grooming brend, STMNT čije proizvode supotpisuju neka od vodećih svjetskih imena modernog barberinga.

Unutar kompleksa Katran, STMNT je svim prisutnima potvrdio zašto je upravo stav glavno obilježje ovog brenda.

Kroz interaktivnu prezentaciju, barberi iz jednog od najpoznatijeg zagrebačkog barber shopa, Gospon Fulir, Matija Ptic, Edi AKA Manu Panic i Jack Synthetic AKA Marino te Saša Pušenjak, vlasnik frizerskog salona Sasha, pokazali su najpopularnije muške modele frizura, tehnike šišanja ali i sve načine kako, uz pomoć novih STMNT proizvoda, stilizirati mušku kosu.

U društvu poznate novinarke i voditeljice, Martine Validžić, Ivan Šarić, Ivan Vukušić i Igor Barberić među prvima su imali priliku isprobati nove proizvode kreirane od strane vodećih svjetskih barbera.

Muška njega odavno je dobila novo značenje, a u moderno doba odlasci kod frizera i održavanje kose te brade pretvorili su se u svakodnevnu rutinu. STMNT je sukreiran od strane vodećih svjetskih barbera koji su prije svega bili inspirirani stavovima i vjerovanjima za koje se zalažu.

Kreirali su brend koji je prilagođen svakom pojedincu, bilo da ste frizer ili muškarac koji traži idealne proizvode za sebe. Bitno je da imate stav i da stojite iza njega. STMNT je jedinstven brend koji nadilazi proizvod; STMNT je brend koji ima svrhu. Brand čiji proizvodi izgledaju dobro. Mirišu dobro. Dizajnirani su da izgledaju oštro. Dizajnirani za kreiranje izjava.

Sukreatori STMNT proizvoda, neki od začetnika modernog barberstva, su Julius Arriol, Sofie Pok i Miguel Gutierrez koji su se prilikom osmišljavanja linija s njihovim potpisom inspirirali jasnim stavovima, ljudima koji se zalažu za svoja vjerovanja, zajednicom koja je spremna za promjene nabolje i koja je autentična.

U skladu sa tim, samo je događanje održano u sklopu kompleksa Katran, u Chinatown@wolf street-u kojeg upravo karakterizira autentičnost, zanimljivi detalji i industrial stil koji se savršeno uklopio u cijelu priču.

Atmosfera barber svijeta dodatno je dočarana kroz tematske barber & tattoo sekcije – na jednom je mjestu bilo moguće uroniti u STMNT svijet, upoznati vrhunske grooming & hairstyle edukatore, a pritom se i dobro zabaviti.

Troje sukreatora dalo je svoj identitet u svaki aspekt STMNT-a kreirajući tri prepoznatljive osobne i visoko izvedbene styling kolekcije koje odgovaraju životnom stilu muškarca koji drži do sebe.

Uz styling kolekciju, kreirana je i kolekcija STMNT njege kao nadopuna i nadogradnja svakodnevne rutine za ubrzana i laka rješenja. STMNT njega posebno je razvijena za njegu svake kose i brade, a formula visoke učinkovitosti proizlazi iz aktivnog ugljena za pročišćavanje i mentola za dodatni svježi i čisti osjećaj.

Sukreatori

Upoznajte pionire modernog barberstva, osnivače STMNT kolektiva: Julius Arriola AKA Julius Cvesar, Sofie Pok AKA Staygold i Miguel Gutierrez AKA Nomad Barber.

Julius Cvesar

Julius se svojim poslom bavi već više od 17 godina; cijenjeni je edukator i umjetnik koji potječe iz Los Angelese. Svoju kreativnu viziju želi podijeliti sa svijetom te podići barberstvo na jednu višu razinu.

Staygold

Sofie je nagrađivana barber umjetnica i poznata edukatorica iz Los Angelesa, a narušavanje uobičajenog je ono što joj najbolje leži. S više od 10 godina iskustva, njezina predanost osobnom rastu znači da su njezine tehničke vještine izvan svih okvira!

Nomad Barber

Miguel je poznati putujući barber, fotograf i video kreator koji svoje nadahnuće pronalazi iz svojih putovanja po cijelom svijetu. Sa više od 16 godina iskustva, njegova autentična strast plijeni.

Više informacija o samom brendu te proizvodima dostupno je na poveznici.