FOTO by Instagram @secondtimearoundtoronto / @mine_me_mine

Zabava

U Chanelovom adventskom kalendaru od $825 dobit ćete… naljepnice?!

Mia Vodopija 08. prosinca 2021.

Katastrofalan sadržaj kalendara od skoro 900 dolara razljutio Internet

Nitko nije ljući od ljudi na društvenim mrežama koji su identificirali luksuznu prijevaru. Barem se tako činilo ovog vikenda kada je serija viralnih TikTok videa, koji uključuju kalendar Chanel Advent od 825 dolara, nadahnula mnoštvo korisnika da kritiziraju brend.

Evo što se dogodilo: 3. prosinca Elise Harmon, Tiktokerica iz Kalifornije, objavila je video u kojem raspakirava Chanel adventski kalendar u obliku parfema Chanel br. 5.

Gospođa Harmon dala je kalendaru “10 od 10” za pakiranje, ali bila je uzrujana nakon što je otkrila sadržaj. Prvo što je dobila u svom kalendaru od skoro 900 dolara su bile naljepnice Chanel. Krema za ruke joj se, s druge strane, svidjela. Otvorila je još osam prozorčića, u kojima je otkrila mini parfem, privjeske za ključeve, uzorke ruža za usne i laka za nokte, ogledalce, narukvicu od užeta s CC žigom od voska, plastičnu mini snježna kugla i… Chanel dust bag.

Od 6. prosinca, njezina TikTok serija Chanel videa je pregledana više od 50 milijuna puta, a svaka objava ima tisuće ljutitih komentara. Na kraju, gospođa Harmon je svojim pratiteljima rekla da ju je Chanel blokirao.

To nije spriječilo njezinu ljutitu publiku da se obruši na Chanelov Instagram račun, koji ima više od 47 milijuna pratitelja. Komentirali su na sve Chanelove slike.

Od ponedjeljka, četiri dana nakon originalnog videa gospođe Harmon, bijes je i dalje bio jak (slična reakcija dogodila se u Kini, gdje je bloger također rekao da adventski kalendar brenda nije vrijedan novca).

Što se tiče Chanela, on se nije javno pozabavio tim problemom, ali Gregoire Audidier, direktor međunarodne komunikacije i iskustva s klijentima u Chanel Fragrance and Beauty, napisao je u e-poruci: “Nedavna tvrdnja o osobi koju je Chanel blokirao na TikToku nije točna. Predani smo dijeljenju naših kreacija sa svojim pratiteljima na svim društvenim mrežama na kojima smo aktivni. Naše stranice su otvorene za svakoga, a naši pratitelji mogu slobodno izraziti svoje osjećaje i mišljenja, bilo da su entuzijasti ili kritični.”

Nije komentirao na sadržaj Chanel adventskog kalendara: naljepnice i vrećicu za prašinu, mini parfem i mini ruž za skoro 900 dolara.