FOTO by Netflix
Pogledajte novi teaser za 2. sezonu serije Squid Game
"Salesman" se vratio i ponovno hvata nove igrače za smrtonosnu igru
Koliko je prva sezona serije Squid Game zaludila sve obožavatelje govori i podatak da je nedavno objavljeni teaser za drugu sezonu pogledan u rekordnom broju.
Kako bi do izbacivanja druge sezone gledatelje podržavali u neizvjesnosti kreatori su odlučili izbaciti još jedan kratki teaser koji nam donosi poznatog “Salesman” na stanici metroa.
Kao i u prvoj sezoni on kod sebe ima dvije omotnice, plavu i crvenu, te traži žrtve koji su spremni zaigrati ovu smrtonosnu “Igru Lignje”.
Budući da produkcija druge sezone traje čitavu vječnost gdje su i najvjerniji obožavatelji počeli sumnjati da će nove epizode gledati ove godine, sve je razveselila vijest da će druga sezona serije Squid Game biti prikazana ovog prosinca.
Prije nekoliko dana imali smo priliku vidjeti prvi teaser koji se fokusira na Gi-huna i Front Mana, a upravo je objavljen još jedan koji u fokus stavlja poznatog lika s dvije omotnice.
U kratkom teaseru mjesto radnje je metro, a u fokusu “Prodavač” koji kod sebe ima dvije omotnice, žutu i crvenu, i spreman je za regrutaciju novih žrtava za svoju smrtonosnu igru.
Možemo vidjeti kako se Gong Yoo budi u svojem stanu, tušira, sprema za posao i odlazi u podzemnu. Tamo, u sceni koja podsjeća na prvu sezonu, upoznaje novu osobu i pita ju želi li igrati igru. Nakon toga vadi dvije omotnice, a sve ostalo je povijest.
Prva sezona serije završila je tako što je Gi-Hun izdaleka promatrao “Prodavača” kako regrutira veći broj natjecatelja. Ova scena potvrđuje da bi on trebao igrati ključnu ulogu u drugoj sezoni, a upravo objavljeni teaser to i dokazuje.
Službeni trailer za novu sezonu glasi: “Smještena tri godine nakon događaja u prvoj sezoni, druga sezona serije “Squid Game” vraća Gi-huna natrag u smrtonosnu igru. Tri godine nakon pobjede u Squid Game, igrač broj 456 odustao je od odlaska u Sjedinjene Države i vratio se s novom odlukom – Gi-hun ponovno zaranja u misterioznu igru preživljavanja, započinjući još jedan izazov na život ili smrt s novim sudionicima koji se natječu za nagradu od 45,6 milijardi”.
Drugu sezonu serije gledamo na Netflixu 26. prosinca. Odličan božićni poklon za sve obožavatelje.