Ljepota

Ova voditeljica dobila je otkaz zbog svoje sijede kose, što je izazvalo val bijesa!

Viktoria Mikulić 23. kolovoza 2022.

Otkako je televizijska novinarka izgubila posao zbog svoje sijede kose, hashtag #keepthegrey, koji je kreirala kozmetička tvrtka Dove kako bi potaknula ljude da prestanu skrivati ​​sijede vlasi, postao je viralan

Dove pokreće kampanju koja slavi sijedu kosu

Dove je poznat po osnaživanju svojih potrošača oko vlastitog tijela. Brend je sada pokrenuo kampanju o sijedoj kosi kako bi skrenuo pozornost na temu starosne dobi . Važan pokret za poduzimanje mjera protiv dobne diskriminacije, mizoginije i zastarjelih ideala ljepote, koji će nažalost i dalje prevladavati 2022. Okidač za kampanju bio je slučaj iz Kanade koji trenutno izaziva bijes u svijetu.

sijeda kosa

Sijeda kosa: Dove skreće pozornost na dob na radnom mjestu

Iz nekog razloga, društvo nas je naučilo da se bojimo prve sijede vlasi. Barem kao žena. Kod muškaraca se sijeda kosa obično smatra privlačnom. Dakle, sram zbog starosne dobi vrlo je čest. O tome moramo razgovarati, jer svatko treba imati pravo otvoreno pokazati svoje godine i nikako se toga ne treba sramiti. Dove slijedi ovu agendu s kampanjom “Going Grey”, koja se posebno odnosi na toksičnu dinamiku u svijetu rada.

Glumica Andie MacDowell “otkantala” farbanje i na crvenom tepihu se pojavila sa sijedom kosom!

TV novinarka i voditeljica Lisa LaFlamme morala je iz prve ruke iskusiti što to znači. 58-godišnja Kanađanka navodno je izgubila dugogodišnji posao u emisiji CTV National News jer je odlučila prestati bojati kosu i proslaviti svoju prirodnu sijedu kosu.

Navodno je netko s rukovodeće pozicije pitao tko joj je dao dozvolu da se pojavljuje sa sijedom kosom. To je s pravom dovelo do vala bijesa u cijelom svijetu, ali je u isto vrijeme jasno pokazalo koliko su posramljivanje kose i starosna diskriminacija još uvijek prisutni.

Upravo tome se bavi Doveova nova kampanja koja nosi važnu poruku. A brend je savršeno sažeo tu poruku u opisu na Instagramu: “Starenje je lijepo. Svi bismo trebali imati priliku za to pod svojim uvjetima i bez posljedica. Zato sijedimo.”

Vrlo je važno samo privući pozornost na ovu temu i pogurati je dalje. Ali kozmetički brend ide i korak dalje. Najavili su da će donirati 100.000 dolara za Catalyst. Ovo je kanadska neprofitna organizacija posvećena stvaranju inkluzivnih poslova za žene.

Kao primjer, Dove je također prilagodio logotip na društvenim mrežama. Značajna golubica sada je siva umjesto zlatne. Brend je također pozvao na sivi filter na profilnoj fotografiji na Instagramu i širenje hashtaga #KeepTheGrey. Svi mogu sudjelovati i biti solidarni – bez obzira imate li sijedu kosu ili ne.