
Oreo je izgradio trezor za sudnji dan kako bi zaštitio svoje kolačiće i recept
Ljubitelji Oreo keksića mogu mirno spavati
Duboko u utrobi ledene planine na otoku iznad Arktičkog kruga između Norveške i Sjevernog pola nalazi se resurs od vitalne važnosti za budućnost čovječanstva. Nije u pitanju ugljen, nafta ili dragocjeni minerali, već sjemenke.
Milijuni ovih sićušnih smeđih točkica, iz više od 930.000 vrsta prehrambenih usjeva, pohranjeni su u Globalnom trezoru sjemena na Spitsbergenu, dijelu norveškog arhipelaga Svalbard. To je u biti ogroman sef koji čuva najveću svjetsku zbirku poljoprivredne bioraznolikosti. Unutar ove zgrade nalazi se 13.000 godina povijesti poljoprivrede i čuvaju ga ogromna čelična vrata koja vode u planinu.
U slučaju neke vrste globalne kataklizme, sjemenke sadržane u trezoru bile bi sačuvane. Super je što će sve biljne kulture biti sačuvane, ali što je sa svim slatkim stvarima u kojima uživamo i koje nam život čine slađim?

Srećom, iz Orea misle na čovječanstvo i upravo su izgradili svoju vlastitu verziju trezora za sjeme, koji umjesto agrikulture sadrži Oreo kolačiće. Iako je čitav podvig zapravo PR trik kojim si podižu snagu brenda, iz Orea su se zapravo stvarno posvetili ovom projektu koji je nastao prije 2 godine.
Angažirali su glumce koji su glumili CEO-a i članove odbora Orea, a kreirali su čak i specijalizirano pakiranje kako bi osigurali da se kolačići očuvaju čak i dulje nego inače.

U priopćenju iz Orea stoji: “Kao dodatna mjera opreza, Oreo paketi su zamotani u mylar, koji može izdržati temperature od -80 stupnjeva do 300 stupnjeva Fahrenheita i otporan je na kemijske reakcije, vlagu i zrak, čuvajući kolačiće svježima i zaštićenima za godinama koje dolaze.”
Kampanja je popraćena i YouTubeu dokumentarcem koji uključuje intervjue s osobljem i proces od ideje do realizacije.

Trezor je kreiran zbog prijetnji pada asteroida 2018VP1 o kojem je izvijestila NASA, ali je i naglasila da postoje izuzetno male šanse da uđe u Zemljinu atmosferu. Čak i da asteroid uđe u atmosferu najvjerojatnije bi izgorio prije no što bi napravio bilo kakav značajniji udar.

Ipak, i mala šansa bila je dovoljna da Oreo ne riskira sa svojim kolačićima.
Kampanja je osvojila nagradu Twitter na 13. godišnjoj dodjeli nagrada Shorty koja odaje počast najboljima u digitalnim i društvenim medijima. Oreo su najprodavaniji kolačići na svijetu.
Od njihovog nastanka 1912. više od 450 milijardi Oreo kolačića prodano je diljem svijeta, a dostupni su u više od 100 zemalja.