Novi LANCÔME miris stane i u najmanju žensku torbicu
Jer u svakoj ženi postoji idol i jer je svaka žena idol
Lancôme, jedan od vodećih svjetskih brandova luksuznih proizvoda za ljepotu ispisuje svoju mirisnu povijest lansiranjem novog parfema za žene, IDÔLE.
Nakon 7 godina od lansiranja parfema La vie est belle, Idôle je poziv na osnaživanje žena diljem svijeta, te potiče mlade ljude da osmisle vlastite priče o uspjehu. Individualni uspjeh koji se dijeli i prenosi dalje da bi potaknuo druge da vjeruju u sebe i da zauzvrat uspiju.
U ugodnoj i pozitivnoj atmosferi, gotovo 270 uzvanika iz svijeta medija, influencera i poslovnih klijenata uživali su isprobati novi mošusni i cvjetni chypre miris.
Njegove kreatorice su tri parfumerke: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec.
Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Uz vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapa s notama bergamota, kruške i španjolskog jasmina iz Indije te donosi dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može započeti svoju priču.
Raskošan i blag, svjež i zavodljiv, Idôle je miris koji poručuje mnogo i blješti na svjetlu.
On utjelovljuje novu originalnu viziju uspjeha – viziju koja ne razjedinjuje svojim prkosom konvenciji, već ujedinjuje i nadilazi je.
Uz to, bočica za Idôle koju je osmislio arhitekt i industrijski dizajner Chafik Gasmi odaje počast tehničkom razvoju i inovacijama industrije. Naime, bočica mirisa Idôle debljine svega 15 mm jedna je od najtanjih u svijetu.
Na službenom eventu brand je predstavio novu i snažnu globalnu kampanju kojom će predstaviti novi parfem Idôle za žene te ambasadoricu brenda, američku glumicu Zendayu Coleman.
Kampanja je poziv na osnaživanje žena diljem svijeta i utjelovljuje novu i nekonvencionalnu viziju uspjeha. Upućena je novoj generaciji i potiče mlade ljude da osmisle vlastite priče o uspjehu i ohrabruju jedni druge kao ujedinjena, nezaustavljiva sila.
Zašto Idôle?
Jer u svakoj ženi postoji idol i jer je svaka žena idol. Poziv na to da vjerujete u sebe, da nadmašite sebe, da utirete novi put: onaj vlastiti.
Mnoga tehnička postignuća i inovacije temelje se na uvjerenju da je nemoguće samo mogućnost koja čeka na ostvarenje. Primjer toga je i bočica parfema Idôle – najtanja na svijetu sa svojih 15 mm debljine. Nije li to više od postignuća?
Idôle je simbol odvažnosti, dokaz neograničenih mogućnosti.
Kao kolektivni izum, Idôle se pojavio zahvaljujući kombinaciji triju talenata. Tri izumiteljice parfema s tri kontinenta, tri senzibiliteta, a jedna ljubav prema mirisima.
I ovdje se brand širi na novi teritorij koji je do sada bio u potpunosti neistražen, a to je ”čistoća”. Kao nova vrsta mošusnog ciprenog cvjetnog mirisa, Idôle miris je ujedno nježan i moćan.
U samom srcu formule cvjetni je akord, kojeg odlikuje esencija latica ispartanske ruže iz Turske, rađena ekskluzivno za Idôle i ujedno sam (iskričav) potpis mirisa.
Idôle predstavlja do sada najmlađa ambasadorica branda, američka glumica Zendaya Coleman.
Kao lice parfema Idôle, Zendaya utjelovljuje novu generaciju žena koje svojim uspjehom nadahnjuju druge, pomiču uobičajene granice i daju svoj doprinos promjenama u svijetu.