FOTO by PR
Novi Lancome Idôle Now donosi jedinstvene cvjetne note nadahnute prirodom
Nova etapa zajedničke ženske pustolovine!
Godine 2019. Lancôme je posvetio ženstveni miris novoj generaciji žena koje su poimanje osnaživanja okrenule naglavačke. Ambiciozne, no velikodušne, snažne, no uključive, promijenile su predodžbu o samoostvarenju vlastitim primjerom i osnažile ostale žene u nastojanju da ostvare svoje snove na svoj način.
Tijekom godina ova je rastuća zajednica bila nepresušan izvor nadahnuća za Idôle, poprimajući obrise mirisa budućnosti.
U 2023. poriv za stvaranjem novog svijeta snažniji je nego prije. Vrijeme je da se priključite ovoj priči. Novim mirisom Idôle Now Lancôme se zalaže za izradu mirisa posvećenih cilju, pri čemu posve utjelovljuje vrijednosti zajednice Idôle. Nadahnut boljom budućnošću, Idôle Now svojim mirisom i kampanjom izražava težnju za pridruživanjem nezaustavljivom pokretu skupine žena koje oslobađaju svoju zajedničku snagu.
Izvanredna kampanja
Obraćajući se svim ženama iz zajednica diljem svijeta, Lancôme predstavlja kampanju koja ambasadoricu Idôlea Zendayu prikazuje u sasvim novom svjetlu kao neukroćeniju, odvažniju i snažniju nego prije. Ostvarujući svoj puni potencijal, snažna muza brenda Lancôme savršeno utjelovljuje suvremeni duh Idôlea svojim postignućima, snagom i spremnošću da pokori svijet.
Višestruko nagrađivana redateljica Jessy Moussalem snimila je snažan film koji je ujedno neobuzdana i poetska potraga. Ovom nezaboravnom kampanjom prikazuje svoj talent za dočaravanje sirovih emocija i osjećaja intenzivne energije tako što ovjekovječuje ono što se ne može ovjekovječiti. Prekretnicu.
Trenutak u kojem ideali potiču djelovanje. Na svojem vrhuncu Zendaya predvodi pokret veći i od nje same. Pokret koji je nadilazi. Riječ je o nevidljivoj sponi koja povezuje žene diljem svijeta i poziva ih na ujedinjenje. Najprije je sama, a zatim joj se pridružuju tri žene koje dolaze iz različitih smjerova i sredina s različitim snovima, ali jednakom odlučnošću, evocirajući utjecaj Idôlea diljem svijeta i onkraj zajednica. Ove borbene jahačice prizivaju osvajački duh Amazonki. Jašući ususret obzoru s pogledom na istu budućnost, ove žene utjelovljuju nezaustavljivu promjenu koju Idôle stremi pružiti svijetu. Počevši od ovog trenutka: sada.
Sada je pravi trenutak da osjetite bujajuću energiju koja vas nagoni na ostvarenje ideala. Sada je pravi trenutak da djelujete i nadahnete ostale da učine isto.
Sada je pravi trenutak da osjetite uzbuđenje i zajedno jašete munjevitom brzinom. Sada je pravi trenutak da budete vlastiti Idôle.
Sada je trenutak. Pridruži se pokretu.
Nadahnut svjetlom tek osvanula dana, Idôle Now dostupan je u novoj bočici živahne estetike koja se odlikuje toplim bojama vatrenog praskozorja. Sa svakim novim danom budi se i nova mogućnost.
U skladu s nijansama bočice na vanjskom je pakiranju otisnut novi uzorak s mantrom koja potiče na borbu za vlastite ideale. Bočica Idôlea nikad nije više podsjećala na moćni totem. Kad je riječ o mirisu Idôle Now, ona osvjetljava nadu u bolju budućnost koja počinje sada, a kroji je ama baš svaka žena.
Cvjetne note budućnosti nadahnute prirodom i usavršene znanošću
Miris Idôle Now okuplja žene koje utjelovljuju promjenu.
Otvaranjem novih vidika u modernoj izradi mirisa pruža nove mogućnosti paleti parfumera u obliku snažna i neumoljiva mirisa.
Nadahnut revolucionarnom vizijom Shyamale Maisondieu (Givaudan), Nadège le Garlantezec (Givaudan) i Adriane Medina (Givaudan), triju parfumerki koje su osmislile izvoran miris, Idôle Now odražava savršenu simbiozu vrhunskih sastojaka prirodnog podrijetla i znanosti koja omogućuje izradu odvažnijih i raskošnijih mirisa. Svježe ruho ove nove inačice cvjetnih nota originalnog Idôlea nikad nije bilo raskošnije, odvažnije i posvećenije cilju zahvaljujući trima kultnim sastojcima poboljšanih znanošću.
Poboljšana ruža odlikuje se nenadmašnim olfaktivnim profilom koji naglašava sve prirodne značajke prepoznatljiva cvijeta brenda Lancôme s pomoću inovativnog postupka prenamjene sastojaka. Sljubljivanjem esencije i destilirane vode za potrebe Idôlea prvi je put nastala okrepljujuća nota koja blista u samoj srži mirisa Idôle Now.
Prirodna orhideja otkriva zamaman puderasti miris malezijske orhideje notama dobivenim ekstrakcijom para i molekula. Ekstrakcijom sastava prirodnoga cvjetnog mirisa poput „olfaktivne fotografije” navedena tehnologija omogućila je parfumerima da ga kopiraju bez branja ili uništenja biljke. Nastala mošusna nota orhideje dodaje dašak tople elegancije mirisnom tragu parfema Idôle Now.
Usavršena kombinacija vanilije sadržava ekstrakt vanilije i vaniliju prirodnog podrijetla dobivenu prenamjenom sastojaka s pomoću biotehnologije koja vaniliji pruža drugu svrhu bez mijenjanja. Istodobno intenzivna i predana, ova raznovrsna vanilija obogaćuje mirisni trag Idôle Now još opojnijim i senzualnijim elementom.
„Osmislili smo novi postupak ekstrakcije vanilije iz obogaćenije i raznovrsnije riže kao novog sastojka koji trenutačno upotrebljavamo za Idôle Now”, objasnila je Shyamala Maisondieu (Givaudan) znanstveni postupak kojim nastaju raskošniji i odvažniji mirisi.
Novi cvjetni miris Idôle Now odlikuje se sočnom svježinom note kruške, blistavošću kultne čiste note i živahnim drvenim notama pačulija. Njegova trenutačno prepoznatljiva i neodoljivo snažna cvjetno-jantarska nota chyprea pravi je olfaktivni manifest. To je poziv za osvajanje budućnosti i pretvaranje ideala u stvarnost. Sada.
Nova etapa zajedničke ženske pustolovine
Još od prvog mirisa 2019. Idôle je ženama omogućio zajedničku i kreativnu pustolovinu. Svaki miris iz linije nastao je udruživanjem talenata triju žena. Triju parfumerki s triju kontinenata. Triju senzibiliteta i karaktera, pri čemu je svaka dala svoj jedinstveni pečat stvaranju jedinstvenog mirisa: Shyamala Maisondieu, koja dvostruko baštini kulturu Indije i Malezije; Adriana Medina, Amerikanka rodom iz Kolumbije i Nadège le Garlantezec, prava Parižanka.
Nadopunjujući se unatoč svojim različitostima, ove su tri kreatorice lansiranjem mirisa Idôle iznjedrile prvi potpuno cvjetni parfem chypre. Pretvaranjem različitosti u prednost ostvarile su svoju viziju i izradile parfem koji okuplja žene diljem svijeta. Zajedno.