NOVA SUPREME + LACOSTE KOLEKCIJA

Marko Stipić 22. ožujka 2017.

Kolekcijom prevladavaju lagane pastelne boje i poigravanje s kultnim značajkama prepoznatljivog reptila.

Modni svijet ponovno je podijeljen. Nakon suradnje ovog Njujorškog urbanog brenda s Louis Vuittonom, upustili su se u novu kolekciju u suradnji s francuskim brendom Lacoste.

Izgleda kako je američki brend naučio lekciju jer je u novoj suradnji odabran suptilniji pristup. U tradicionalni dizajn francuskog brenda umješan je street style utjecaj vidljiv u novim izdanjima snapback šilterica, Sweatshirta s reljefnim logom krokodila i kultnih tennis sweatera.

Iako je kolekcija rasprodana u minuti, kritičari su podijeljeni…

Sama kolekcija ni po kojim mjerilima nije loša dakako, ne može se reći kako je pretjerano dobra. Najbolja riječ koja opisuje ovu suradnju je osrednja. Nažalost ona nije uspjela zadovoljiti postavljena očekivanja.

Osobno, vjerujem kako svi volimo vidjeti uzbudljive suradnje velikih modnih kuća. S uzbuđenjem očekujemo vidjeti što su kreativni umovi osmislili udruženih snaga; samo kako bi nam se nakon dugo vremena i agresivnog reklamiranja suradnje servirali već viđeni i predvidljivi komadi.

Ako uz sve navedeno nadodamo kako bi vas jedna šilterica izašla oko 340 kn, jakna 2,112.96kn, a obični sweatshirt ili polo majica 1,005,36kn, lako je shvatiti kako biste postali hodajći billboard i to za ne tako male novce.

Prethodna kolekcija s Louis Vuittonom, prisjetimo se, obilježena je žarko crvenim torbama i modnim detaljima čime se sam brend Supreme i proslavio. Torbe i komadi iz kolekcije također su oslikani kultnim LV monogramima preko kojih se proteže logo brenda Supreme.

Mnogi su kolekciju zbog toga kritizirali, tvrdeći kako je unatoč street style trendu koji je favorizirao isticanje loga modni dvojac prešao granicu ukusa.