FOTO by Zara / Shein
Mislili ste da je Zara jeftina? Pogledajte – iste naušnice, razlika u cijeni ogromna!
I dok u Zari koštaju 15,95 eura, u Sheinu dolaze po cijeni od 2,80 eura...
U današnje vrijeme sve više kupaca postaje svjesno velikih razlika u cijenama između popularnih modnih brendova, a jedan od najnovijih primjera jasno pokazuje koliko identičan proizvod može biti drastično skuplji samo zbog imena prodavača.
Konkretno, par naušnica koje su u Zari dostupne za 15,95 eura možete pronaći na Sheinu po znatno nižoj cijeni od samo 2,80 eura.
Radi se o naizgled istim naušnicama koje dijele sve detalje: oblik, boju i dizajn, što kupcima nameće jedno ključno pitanje – plaćamo li veću cijenu samo zbog prepoznatljivog brenda?
U mnogim slučajevima, Zara postavlja cijene koje odražavaju njihov imidž, ulaganja u marketing, prezentaciju i iskustvo kupovine u fizičkim trgovinama, dok je Shein poznat po svojoj online ponudi, prilagođenoj pristupačnoj modi i širokom asortimanu proizvoda koji su često povoljniji.
Koliko zapravo plaćamo ime?
Mnoge poznate high street trgovine poznate su po tome što nude trendi odjeću i modne dodatke koji prate aktualne trendove, a istovremeno su pristupačni većini kupaca.
Ipak, istraživanja pokazuju da čak i kod ovih trgovina brend može značajno utjecati na cijenu proizvoda, što se očituje u ovom primjeru s naušnicama!
Zašto su iste naušnice više od pet puta skuplje u Zari?
Jedan od razloga leži u strategijama određivanja cijena.
Zara je već svima poznat brend koji nudi odličan imidž, a njihovi proizvodi prolaze stroge kontrole kvalitete i dizajna prije nego što stignu na police.
Uz to, Zara ulaže značajna sredstva u održavanje fizičkih trgovina, osiguravanje da svaki proizvod izgleda privlačno te razvoj marketinških kampanja.
Sve to pridonosi većoj cijeni u odnosu na Shein, koji se bazira na masovnoj online prodaji i modelu brzog modnog ciklusa!
U svakom slučaju, kupcima je otvoren izbor gdje će kupiti određeni proizvod i koliko će ga platiti.