Manekenke na domaćim eventima ne znaju hodati?!!

Viktoria Šafranić 03. travnja 2017.

Problem s kojim muku muči svaki hrvatski casting direktor, kreator i event manager jest pronalaženje stručnog kadra (naglasak na stručnom).

Svima je u cilju obaviti najbolji mogući posao, no on dolazi i s brdom troškova. Modi u Hrvatskoj nažalost nisu strani pritisci i odricanja, pod teretom loše ekonomske i gospodarske situacije u državi.

Nedostatak sponzora, ili umanjivanje sponzorskih davanja rezultiraju gašenjem svega onoga bez čega se može, logično; no je li čaša prelivena kada i osoba bez modnih saznanja može jasno uočiti “uštedu” na uštrb kvalitete? U ovome slučaju prvenstveno mislimo na manekenke.

Photo by: Sheisred.com

Honorari na domaćoj modnoj sceni već godinama su preniski zbog čega ozbiljni modeli Hrvatske izbjegavaju revije. Naravno nije moguće održati reviju bez modela, pa u ulogu manekenki uskaču manje iskusne kolegice. Lošim hodom, odnosno prezentacijom teško je održiv fokus na same kreacije.

Izuzetno je teško, da ne kažemo nemoguće prodati ideju o mitskom biću zvanom supermodel koji kao da levitira po blještavoj pisti, kada se u Hrvatskoj varijanti priče mlada “manekenka” na sred piste vjerojatno prvi puta susreće s hodom u visokim potpeticama izvan narodnjačkih klubova, čast izuzetcima.

Postavlja se pitanje shvaćaju li utjecaj toga čelni ljudi organizacije? Činjenicu da čisto zbog lošeg casting choicea nerijetko dizajner, roba, pa čak i integritet eventa bivaju stavljeni na stup srama. To za sobom povlači i stvaranja lošeg imena hrvatske mode i neprofesionalnog ozračja koje ju okružuje. Domaća se moda, ruku na srce, presporo i ne ambiciozno prodaje i na domaćem terenu, pogotovo vani!

Donošenjem takvih pokreta koji samo kratkoročno zadovoljavaju potrebe definitivno joj se ne pomaže.