
FOTO by Arabesca
Kavoljupci, pozor! Arabesca vas daruje godišnjom zalihom cappuccina!
Jednu sretnicu nagradit ćemo s 5 kilograma cappuccina - Classic, Vanilla, Chocolate, Hazelnut i Irish!
Kava je oduvijek bila neizostavan dio gotovo svačijeg dana i predstavlja vrijeme odnosno trenutke za uživanje bilo da nam je potrebna samoća, društvo s kojim želimo podijeliti te trenutke ili pak „samo“ doza energije i elana.

Iako svatko od nas ima svoju najdražu, vjerujemo kako upravo Arabesca može zadovoljiti istančana nepca svih vrsnih kavoljubaca, bilo da se radi o tradicionalnoj turskoj, ekskluzivnom espressu, nezamjenjivoj 3u1 ili pak… Cappuccinu koji svojim interesantnim okusom zasigurno predstavlja odličan odabir!

Arabesca predstavlja… Rainforest Alliance certificiran cappuccino!
Svjesna toga, Arabesca ne prestaje iznenađivati te je opet otišla korak dalje predstavivši novo ruho svoje linije instant Cappuccina. Linija je podignuta na višu razinu kako izgledom, tako i okusom, pa osim atraktivnog dizajna, krase je i bogatija krema, poboljšana receptura, kao i činjenica da se radi o Rainforest Alliance certificiranom cappuccinu.
Bilo da ste klasičar koji voli ukusan cappuccino prepoznatljivog okusa kave, prirodnu aromu vanilije koja donosi neodoljiv miris u svakoj šalici, ovisnik o čokoladi ili pak ljubitelj čarobnog irskog likera, donosimo dobre vijesti – dosadašnja četiri okusa (Classic, Vanilla, Chocolate i Irish) i dalje su tu za vas. Međutim, lansiran je i dodatni, peti okus, koji donosi potpuno novi, očaravajuć doživljaj ispijanja – Cappuccino Hazelnut.

Svaki dodatni opis bi bio suvišan, zamolit ćemo Vas samo da nam vjerujete na riječ kad kažemo da će Vaše iskustvo reći više od nas. Jednu sretnicu uskoro ćemo putem našeg Facebook profila nagraditi s godišnjom zalihom cappuccina, stoga #staytuned!
Vezano uz Rainforest Alliance, riječ je o međunarodnoj neprofitnoj organizaciji koja djeluje u više od 60 zemalja te na globalnoj razini promiče društveno odgovorno poslovanje s ciljem stvaranja bolje budućnosti za ljude i prirodu.

Certifikat stoji iza utjecaja na okoliš, poboljšanja sredstava za život, dobrobiti poljoprivrednika, te usredotočenosti na misiju. Arabesca je ovim korakom željela pokazati svoju brigu za zajednicu čime se ujedno iznimno i ponosi, te vjeruje da će i kupci to prepoznati i podržati.

S obzirom na iznimnu lakoću pripreme, Arabesca Cappuccino je napitak koji oduševljava sve generacije. U želji da kupce još više motivira na kupnju ovog čarobnog napitka, Arabesca je kao uvertiru u #cappthemoment kampanju svojim kupcima u sklopu nagradne igre podijelila 200 atraktivnih šalica ChiaCups Studia ostvarivši suradnju s Filipom Sorko, dizajnericom koja stoji iza tog brenda i koja ne prestaje oduševljavati izradom keramičkih detalja.
Kako u Arabesci smatraju da se radi o ekskluzivnom proizvodu koji vole i koji će tek zavoljeti svi koji znaju uživati u vrhunskim okusima, u tijeku je i dodatna atraktivna #cappthemoment kampanja.
U užurbanoj svakodnevici i vremenima kad sve „moramo“, sve više čeznemo za posebnim trenucima odnosno malim, ali srcu dragim užicima.
Obaveze nam kradu dragocjeno vrijeme koje bismo vjerojatno voljeli posvetiti uživanju i odmoru i upravo tu nastupa Arabesca koja suptilno poručuje da malo usporiš, prepoznaš #cap (turethemoment) trenutak i ono najbitnije – da iskreno uživaš u njemu uz Arabesca Cappuccino. Upravo je to misao vodilja cijele kampanje koja je krenula krajem veljače.

Premium billboardi na udarnim lokacijama diljem zemlje označili su početak, nastavak je uslijedio u vidu sponzorstva Poslijepodneva na Otvorenom te zabavnog nagradnog natječaja „Tko to tamo srče?“ tijekom kojeg su tajne osobe iz javnog života „srkale“ Arabesca Cappuccino, a slušatelji su na dnevnoj bazi pogađali o kojem se „srkaču“ radi.
Neki od srkača bili su Robert Knjaz, Zsa Zsa, Mario Petreković, Nives Celzijus i dr. Kupci su se pak i sami mogli uvjeriti u kvalitetu Arabesca Cappuccina na degustacijama koje su bile raspršene po top lokacijama trgovačkih centara diljem Lijepe naše, a brojni influenceri i dalje oduševljeno predstavljaju proizvod po digitalnim kanalima.
Jer… Dobre priče, još bolji cappuccino. #cappthemoment!