Intervju s Ninom Badrić, novom ambasadoricom brenda Oriflame!

Viktoria Šafranić 06. travnja 2017.

Uspješno proslavljen 50. rođendan kompanije Oriflame i otkrivena nova ambasadorica poznatog brenda

Oriflame upravo u travnju ove godine slavi 50 godina privilegije pružanja milijunima ljudi priliku da promijene svoj život nabolje. Sa strašću prema ljepoti i kozmetičkim proizvodima Oriflame suradnici diljem svijeta uživaju u poslovnoj prilici i visokokvalitetnim dekorativnim proizvodima i proizvodima za njegu kože.

Oriflame su osnovala dvojica braće iz Švedske: Jonas i Robert af Jochnick-a. Braća su odlučila pružiti ljudima priliku da rade s visokokvalitetnim proizvodima za njegu kože i kozmetikom, a inspirirani su bili prirodnim sastojcima i ljepotom Švedske. Njihov san je bio da izgrade svoje poslovanje pomažući ljudima da pokrenu vlastiti posao – pomažući im da promijene svoj život nabolje prodajom Oriflame proizvoda i pozivajući druge da učine isto.
Braća su čak dala i otkaz na postojećem radnom mjestu kako bi pokrenuli vlastiti posao s jakom vizijom stvaranja kompanije koja će se baviti prodajom prirodne švedske kozmetike.

KAKO JE ODABRANO IME “ORIFLAME”?
Ime Oriflame dolazi od francuske riječi ‘Oriflamme’, što je kraljevska zastava iz srednjovjekovne Francuske koja se nosila u borbu, inspirirana pobožnošću i hrabrošću. Osjećali su da je ona lijep simbol njihovog poslovanja, a malo su promijenili pravopis kako bi imala zvuk internacionalnog.

PRVA KOLEKCIJA PROIZVODA
Prvi proizvodni program sastojao se od kreme za kožu, ruža za usne i maskare, odnosno svega 20-ak proizvoda. Svi proizvodi za njegu kože bili su na biljnoj osnovi i biljnim ekstraktima iz švedske prirode i sadržavali su jako malo mirisa kako bi se izbjegla alergijska reakcija. Osnivači su također inzistirali da se testiranje ne smije provoditi na životinjama – pionirsku misao u to vrijeme, kada za testiranje na životinjama nije bilo uopće javnog interesa.

LEGENDARNI PROIZVODI

Unverzalni balzam

Izvorno proizveden u ranim 70-im kao krema za područje oko očiju, uskoro je postao poznat po svojim fantastičnim umirujućim i hidratantnim svojstvima za suhu kožu bilo kojeg područja. Ubrzo nakon toga, postao je omiljeni višenamjenski melem kojeg imamo i danas. Sada je j sa prodajom od preko 40 milijuna primjeraka jedan od najprodavanijih Oriflame proizvoda!

Giordani Gold kuglice za nijansiranje

Osmišljena 1976. godine, Giordani Gold kolekcija je inspirirana životnom energijom, strašću i bezvremenskim talijanskim stilom života. Najprodavaniji proizvod iz Giordani Gold kolekcije su svakako kuglice za nijansiranje. Ručno su oblikovane i proizvedene u Italiji vještim rukama najiskusnijih majstora. Obogaćene zlatnim česticama daju topli, svjetlucavi učinak za dozu suptilnog sjaja.

The ONE 5 u 1 WonderLash maskara

Osigurava 5 prednosti u jednom proizvodu: produljuje trepavice, uvija ih, daje im volumen, razdvaja te njeguje i hidratizira. Prije 10 godina predstavili smo novu dimenziju trepavica zahvaljujući revolucionarnoj četkici 3D dizajna. Danas s ponosom možemo reći da je WonderLash maskara najprodavanija maskara u povijesti Oriflamea – svake 4 sekunde netko u svijetu kupi i zaljubi se u WonderLash maskaru!

Oriflame slavi 50 godina ispunjavanja snova ljudima širom svijeta. Od samog početka, Oriflame je ostao vjeran svom izvornom konceptu kozmetičkih proizvoda inspiriranih švedskom prirodom i poduzetničkom kulturom.
Kvalitetu i dugu tradiciju Oriflame proizvoda prepoznala je i naša omiljena glazbena diva Nina Badrić koja je nova Oriflame brend ambasadorica!

Oriflame je odabrao upravo karizmatičnu Ninu za svoje zaštitno lice jer je Nina Badrić ideal Oriflamove žene.

Ninu, osim fizičke ljepote, krasi ‘faktor X’ – neodoljiva karizma i šarm kojim osvaja na prvu. Iznad svega je uspješna poslovna žena i sjajna glazbenica koja svojim pjesmama priča naše živote. Nina je iznimna pjevačica i osoba pozitivnog karaktera kojoj se žene dive, pa nije slučajnost što je upravo Nina odabrana da predstavlja Oriflame. Njena prirodna ljepota, entuzijazam i posvećenost poslu i obožavateljima je nešto što se u potpunosti podudara s Oriflame vrijednostima.

Zajedno s Ninom, Oriflame započinje prekrasnu i inspirativnu priču. Ona će krasiti stranice Oriflame kataloga i dati osobno mišljenje o Oriflame proizvodima koje jednostavno obožava!

Što Nina kaže o suradnji?

“Lijepa je stvar kada vas veliki brendovi prepoznaju kao savršenog partnera. Surađujem s vrhunskim brendovima i sretna sam što u meni pronalaze kvalitetu ravnu sebi. Oriflame je velika svjetska kompanija čije proizvode koristim dugi niz godina. Utoliko je moja sreća bila veća kada su me pozvali na suradnju i odabrali za brend ambasadoricu. Zaista sam ponosna. “

Nina Badrić je na jučerašnjoj proslavi 50 godina upješnog poslovanja Oriflamea čestitala suradnicima Oriflamea i svojim prisustvom uveličala rođendansku proslavu, a nastupom oduševila obožavatelje. Nina Badrić će krasiti naslovnice Oriflame kataloga upravo tijekom ove godine u kojoj Oriflame slavi ovu važnu obljetnicu.