FOTO by Heineken
Heineken tenisice punjene pivom? Može!
Na svakom koraku treba biti spreman popiti čašu pive
Kada bih vas upitali da nabrojite 3 najbolje domaće reklame, sigurni smo da bi one za pivo pronašle mjesta na vašem popisu. Fenomen reklamiranja piva je nepoznanica koja nas uvijek nasmije i ima provjeren recept kako doći do potrošača.
Ako vam se sviđa ono što se događa na hrvatskoj marketinškoj sceni, možete samo zamisliti kako to izgleda na svjetskoj.
Među pet svjetskih teškaša u brendu piva Heineken je jedan od divova koji reklamiranje svog imena provodi na jedan sasvim drugačiji način.
Najpoznatija kampanja koju su realizirali je ona u kojoj su sportske novinare bližnji nagovorili da na dan odigravanja utakmice između Milana i Real Madrida odgledaju koncertnu predstavu.
Pretprošle godine pisali smo o Heineken frižideru koji vas prati u stopu i provjerava da li ste žedni, a koji je sigurno očarao sve ljubitelje piva. Sada su nam predstavili još jedan u nizu svojih genijalnih proizvoda.
Heineken tenisice punjene pivom
Ova limitirana serija tenisica punjena pivom nastala je u suradnji dizajnera The Shoe Surgeon i nizozemskog brenda piva, a sve u svrhu promocije lansiranja novog Heineken Silvera. Ukupno su napravljena 32 para i samo će nekoliko sretnika imati priliku “hodati na pivu“.
Pivo je u potplate ubrizgano kirurškom metodom, a osim na džonu, pivo cirkulira i malenom cjevčicom koja je dio dizajna. Čitav model nadahnut je izgledom nove Heinekenove Silver boce piva, a to uključuje boje i detalje koji su jasno vidljivi.
Na jeziku se nalazi otvarač koji će vam uvijek dobro poslužiti u situacijama kada treba otvoriti bocu.
Kako navodi Heineken, ovaj model kreiran je za stvaranje “glatkog” iskustva hodanja koji odražava gladak okus novog Heineken Silvera.