Ekskluzivan Kérastase – nova vizualna kampanja i slogan!

Viktoria Šafranić 07. veljače 2017.

Luksuzna njega kose Kérastase, vodeći svjetski brand u profesionalnoj luksuznoj njezi kose, otkriva svoju novu kampanju i slogan: “Personalizirana njega za iznimnu kosu”, obilježavajući na taj način renovaciju ikonskog branda, Kérastase potvrđuje svoju posvećenost prepoznavanju različitih potreba kose i vlasišta za koje nudi posebna personalizirana rješenja. Upravo iz razloga što žene vide svoju kosu kao […]

Luksuzna njega kose Kérastase, vodeći svjetski brand u profesionalnoj luksuznoj njezi kose, otkriva svoju novu kampanju i slogan: “Personalizirana njega za iznimnu kosu”, obilježavajući na taj način renovaciju ikonskog branda, Kérastase potvrđuje svoju posvećenost prepoznavanju različitih potreba kose i vlasišta za koje nudi posebna personalizirana rješenja.

Upravo iz razloga što žene vide svoju kosu kao intimnu ekspresiju svog identiteta, Kérastase je angažirao legendarnog fotografa portreta Petera Lindbergha kako bi svojim znanjem i iskustvom zabilježio ekspresije, koje su novi fokus personalizacije. Kroz njegov objektiv su predstavljene nove heroine branda, svaka od njih uhvaćena u osobnom, ukradenom trenutku vlastite odlučnosti, užitka ili zadovoljstva. Tri snažne žene sa svjetskim angažmanima: aktivistica i supermodel Toni Garrn i Cameron Russell, te poznata fotografkinja, spisateljica i stilistica Margaret Zhang, ilustriraju na koji je način kosa intimna ekspresija osobnog identiteta, otkrivajući različita raspoloženja i emocije. Luksuzna njega kose.

Luksuzna njega kose

Toni Garn kaže: “Kosa se mora njegovati na najposebniji i najzdraviji način. Upravo tako sam ja shvatila ‘izraz personalizirana njega .” te dodaje:

“Istinski vjerujem da Kérastase ženama omogućava da imaju zdravu i prekrasnu kosu,stoga sam iskreno uzbuđena radi naše suradnje.”

Mislim da je kosa nastavak nečije osobnosti. ”, izjavljuje Margaret Zhang. “Vaša kosa govori i više o vašoj osobnosti i karakteru od odjeće.”

Novi Kérastase

Vizualna kampanja je početna točka novog imidža branda te je podrška misiji „personalizirane njege“. Kako bi ženama omogućio da imaju prekrasnu i zdravu kosu, Kérastase nastavlja pomicati granice personalizacije:

– Kroz inovativna i vrlo segmentirana lansiranja novih proizvoda, potpomognuta s ekspertizom naprednih istraživanja, a koja su namijenjena potrebama različitih, sofisticiranih potrošača.

– Nudeći još osobnije ekskluzivne usluge, uključujući i otvaranja Kérastase Instituta u velikim svjetskim glavnim gradovima, poznatim turističkim odredištima te na ključnim svjetskim aerodromima, unapređenjem online usluga i ponovnom posvećenošću esencijalnoj analizi kose u salonima. Luksuzna njega kose.

– Potpuno redizajniranom i odgovornijom ambalažom. Nježnija i elegantnija silueta odražava moderan način života naših klijenata, kao i posvećenost branda odgovornom luksuzu budući da samo pomoću novog pakiranja, Kérastase godišnje sačuva 45 tona plastike.

“Personalizirana njega za iznimnu kosu” definira novi standard izvrsnosti koji označava novi pristup luksuzu i umjetnosti personalizacije s Kérastase potpisom.

Luksuzna njega kose

#

O brandu Kérastase

Žene vide svoju kosu kao intimu ekspresiju svog identiteta te im stoga Kérastase nudi personaliziranu njegu za iznimnu kosu, kombinirajući stručnost najboljih svjetskih frizera sa znanjima znanstvenog tima koji je u središtu istraživanja kose. Sa preko 100 proizvoda u 10 linija namijenjenih njezi kose i 1 linijom za styling, Kérastase se prodaje u više od 60 zemalja te ga koristi više od 20 milijuna potrošača. Kao predani partner frizerima od svojih početaka 1964., Kérastase nudi analizu kose u salonu, vrlo personalizirane proizvode i rituale s osjetilnim iskustvima, koji su ekskluzivno dostupni u samo 1% svih svjetskih salona.