Donosimo listu top 10 modnih brendova današnjice

Antonija Andabak 10. kolovoza 2017.

Borba modnih giganta nikada ne jenjava. Ideje kako doći do prvog mjesta su beskrajne zato pročitajte kako je modnoj kući Gucci to uspjelo!

Lyst – The Bussines of Fashion nedavno je objavio listu najpopularnijih brendova društvenih mreža, a ovaj put su podatci upotpunjeni najpoznatijim modnim gigantima današnjice koji se bore za svoje prijestolje. Rezultat, odnosno poredak prilično je fascinantan.

Očekivano, Gucci, poznat kao brend o kojem se mnogo priča, zauzeto je vodeće mjesto na tronu, ostavivši iza sebe gotovo 12 tisuća drugih brendova.

Podatci o modnim kućama prikupljani su i analizirani kroz pretraživače, brojač pogleda određene stranice i dosega objava u drugom kvartalu (od travnja do lipnja)ove godine.

Gucci je uspio skinuti Vetements s vodeće pozicije, nakon što se u prvom kvartalu uzdigao s trećeg mjesta. Yeezy (kolekcija tenisica Kanye Westa) našao se na drugom mjestu, zahvaljujući marketinškoj kolaboraciji s Adidasom.

Balenciaga je zauzela treće mjesta zahvaljujući pojavi glumca Kyle Maclachlana na modnoj pisti kojom je zasigurno pridonio popularnosti brenda.

U međuvremenu, Vetements je pao na četvrto mjesto no još je opasno za petama vodećim brendovima ispred sebe upravo radi suradnje s poznatim brendovima Levi’s i Juicy Couture.

Pomoću utjecaja poznatog klana sestara Jenners/Kardashian i brojih obožavateljima, Givenchy je zauzeto i dalje impresivno peto mjesto.

Pitate se kako je Gucci zauzeto vodeću poziciju? Business of Fashion odaje priznanje modnom dizajneru i kreativnom direktoru Alessandru Micheleu i njegovoj uspješnoj vezi s futurističkim pogledom na modnu industriju koji znači budućnost ne samo modnog svijeta već i šire. Malo je reći da Alessandro prati digitalne trendove i osluškuje što korisnike Interneta i društvenih mreža zabavlja ovu godinu. Kada svoju kampanju prilagodi tržištu i ponudi još više, dobiva win-win situaciju.

Zahvaljujući digitalnom eksperimentu nadolazeće kampanje u stilu sci-fi filmova 50-ih ili kampanje u obliku popularnih meme fotografija objavljenih u ožujku ove godine, prodaja je porasla silovitom brzinom.

View this post on Instagram

#TFWGucci Archaeologists estimate humans have tattooed themselves and each other for about 12,000 years. @johnyuyi has updated this ritual for the social media age. The Taipei-born, New York-based artist became an Instagram sensation for applying her Facebook profile as a temporary tattoo on her face, reflecting our complex relationship to online expression, identity, and desire for approval. This series expanded to include likes, messages, avatars and logos, inking flesh, even temporarily, with the digital structures we inhabit and are now a part of us. John Yuyi shows how aesthetic taste and desire (here for #Gucci’s #LeMarchédesMerveilles watch) is more than skin deep. – Text by @newterritories Read more through link in bio.

A post shared by Gucci (@gucci) on

Izvršni direktor François Henri Pinault, Kering ( grupacija koja u čijem je vlasništvu Gucci ) izjavio je: “Gucci prodaje 50 posto od ukupne prodaje određenom tržištu. To znači da imamo ciljani skup kupaca dobi između 25 i 30 godina. Atraktivna prezentacija i nosivost ono je što spomenuto ciljano tržište veoma cijeni u odnosu na klijentelu ranijih godina.”

Ovo je popis 10 najuspješnjih brendova:
1. Gucci
2. Yeezy
3. Balenciaga
4. Vetements
5. Givenchy
6. Valentino
7- Y-3
8. Prada
9. Nike
10. Fendi