Djeca sa sindromom Down obučena u Disney likove izazvali su lavinu emocija

Engineer 25. studenoga 2019.

Cilj kampanje bio je podizanje svijesti i širenje ljubavi

Nicole Louise, engleska fotografkinja odlučila je napraviti kampanju u kojoj je okupila djecu sa sindromom Down svih godina s ciljem podizanja svijesti o ovoj bolesti. Ali nakon što je kampanja postala viralna još jednom se postavila teza da nije riječ o bolesti, već da su ta djeca blagoslovljena i jednostavno puna života.

Kako bi kampanja bila što efikasnija djeca su obučena u najpoznatije Disney likove i s najiskrenijom srećom u očima pokazali svijetu koliko su posebni. Nekoliko sati nakon objave najpoznatiji svjetski mediji prenijeli su fotografije i čitava priča postala je viralna.

Nicole, inicijatorica čitave priče već godinama radi u školi za djecu s posebnim potrebama, a kao hobi već se duže vrijeme bavi fotografijom. “Zajednica Down sindrom je najljubaznija zajednica u kojoj sam radila, a doček i sreća koju vam priušte ta djeca je neopisiva. Odaziv je bio nevjerojatan te je bilo pravi užitak raditi s tom djecom. Uhvatiti njihov osmijeh u fotografiji za mene je vrhunac ovog posla” – izjavila je Nicole.

 

Obučeni u junake iz Snježnog Kraljevstva, Aladina ili Priče o igračkama ova djeca izazvala su emocije diljem svijeta i još jednom dokazali kako je njihovo stanje blagoslov, a ne bolest.

Za sve fotografije posjetite službenu stranice Nicole Louise photography.