
FOTO by PR
Damiani: Izložba renomiranog talijanskog nakita kojeg obožavaju svjetske zvijezde!
O da, talijanski „haute couture“ nakit pravo je remek-djelo, a isti je dostupan u centru Zagreba…
Nakit je najdugovječniji modni dodatak ikada u povijesti čovječanstva, a žene ga intenzivno nose kako bi istaknule ljepotu, naglasile svoj karakter i osjećale se glamurozno. Uz elegantan nakit, svaka se žena osjeća poput božice. Isti i najjednostavniju kombinaciju može podići na viši nivo i učiniti da se osjećamo moćno.

Podiže nam samopouzdanje i noseći ga, na trenutak možemo sanjariti da smo na nekom crvenom tepihu, dok su sve kamere i oči uprte u nas. Naravno, ne može svaka vrsta nakita postići spomenuto, već samo onaj koji je napravljen s ljubavlju, koji je pomno osmišljen i dizajniran na najkreativniji način, onaj koji priča priču. Dopustite da vas pobliže upoznamo s talijanskim mogulom u svijetu nakita…

Prije dvije godine, točnije u 2021. luksuzni butik Mamić 1970 iz Zagreba imao je čast postati zastupnik za svjetski poznati dijamantni nakit Damiani s talijanskim dodirom koji je istodobno glamurozan, moderan i nepogrešiv. Damiani nakit savršen je odraz talijanskog šarma i pristupa životu. Sofisticiran, bezvremenski i inovativan, ovaj nakit je jedinstven i uočljiv. Iduće godine, ovaj prepoznatljiv brend slavi 100 godina postojanja, što dovoljno govori o njihovoj reputaciji.

Kad govorimo o glamuru, Damiani nakit donosi ga na pladnju, ali ne u pretjerano blještavom izdanju, već više u suptilnoj verziji. Upravo je to Damiani nakit, bezvremenska elegancija i modni detalj koji će se s lakoćom stopiti s vašim dnevnim outfitima, a u isto vrijeme oboružati sve prisutne u večernjoj izvedbi.
Mamić 1970 i Damiani – brendovi koji dijele istu viziju, strast za izvrsnošću te dugu tradiciju
Prošlog četvrtka, točnije 12. listopada renomirana tvrtka Mamić 1970 i talijanska draguljarska kuća Damiani bili su domaćin ekskluzivne izložbe i večere u hotelu Esplanade Zagreb.

Ovom prigodom obilježili su svoje hvalevrijedno partnerstvo, kao dva brenda koja dijele istu viziju, strast za izvrsnošću te dugu tradiciju.
Također, proslava je označila uvod u nadolazeću stotu obljetnicu brenda Damiani, ujedno jednu od rijetkih međunarodnih tvrtki za izradu nakita koja je u vlasništvu obitelji, danas pod vodstvom treće generacije.
U Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar-u organizirana je jedinstvena High Jewelry izložba za cijenjene goste koja je objedinila neke od najvrjednijih remek dijela poput Masterpiece komada kolekcije Emozioni, Gemme, Notte di San Lorenzo te Special Classic-a.

REMEK DJELA IZLOŽENA U SAMOM SRCU ZAGREBA
Osmišljen je i poseban dio koji je prikazivao proces i materijale korištene za ručnu izradu najpoznatije Damiani kolekcije, Belle Époque. Uz High Jewelry nakit, uzvanici su uživali i u istraživanju dragulja iz kultnih linija poput Belle Époque, D.Side, Margherita i Mimosa.

Mi smo izdvojili dvije kolekcije koje odišu jedinstvenom notom i koje smo odmah prigrlili:
Belle Époque
Grafički i elegantni dizajn inspiriran je svijetom kina, naizmjeničnim nizom baguette dijamanata s rubinima, smaragdima i safirima raspoređenim tako da stvaraju izuzetnu filmsku traku gdje svaki kadar bilježi nezaboravan trenutak.
Mimosa
Eksplozija boja zatvorena u tipičnom Damiani dizajnu: duša u raznim nijansama obuhvaćena je dizajnom koji je jedinstven i poseban svojom izradom i pažljivim odabirom materijala.
Nadalje, kroz niz storytelling panela ispričane su priče o bogatoj tradiciji obitelji Damiani koja traje od 1924., vrhunskoj izradi nakita i pažljivoj selekciji materijala. Prikazane su i svjetske zvijezde poput Eve Longorije, Gwyneth Patrol, Jennifer Aniston i Sophie Loren, koje su odabirale Damiani za najsvečanije trenutke.

Svaki Damiani dragulj sažima sinergiju između kreativne intuicije, upotrebe visokokvalitetnih dragulja i vješte izrade majstora zlatara, a to nevjerojatno umijeće nagrađeno je s čak 18 međunarodnih nagrada Diamonds, svjetski Oscar za nakit.
Na izložbi je s ponosom predstavljena i kreacija Bloody Mary, koja je 1986. osvojila drugu međunarodnu nagradu Diamonds. Maria Tudor bila je inspiracija za ovu raskošnu ogrlicu koja podsjeća na ovratnik haljina iz šesnaestog stoljeća.

Čak dvanaest mjeseci bilo je potrebno kako bi se zlato oblikovalo u valove te postavilo 1121 dijamant briljantnog i baguette reza kako bi metal izgledao nježno i mekano poput platna.
Večer je protekla u intimnom i elegantnom druženju uz isprobavanje impresivnih remek-djela te uz cijenjeno društvo gospodina Giorgia Damiani, potpredsjednika draguljarske kuće Damiani, i gospodina Pere Mamića, vizionarskog osnivača tvrtke Mamić 1970.
Nakon jedinstvene izložbe, gospodin Giorgio Damiani izrazio je srdačnu zahvalnost na nepokolebljivoj podršci partneru i dugogodišnjim klijentima koji nastavljaju podržavati njihov rad kroz godine postojanja. Hrvoje Luka Mamić, brand manager i član druge generacije obitelji Mamić, pridružio se zahvalama te iskazao ponos što je upravo Mamić 1970 odabrani partner na Hrvatskom tržištu. Uslijedila je večera pod potpisom Ane Grgić, chefice restorana Zinfaneld’s, za vrijeme koju su DJ i violinista stvorili očaravajuću atmosferu uz elegantne i suvremene melodije

Ako je i vas jednako impresionirao Damiani nakit, više detalja o talijanskom brendu potražite na službenoj web stranici Mamić 1970. Također, za sve aktualnosti pratite njihove društvene mreže Facebook i Instagram.