Promo

Bezvremenski outdoor klasici dobili su novu osobnost

PR 30. kolovoza 2018.

Kolekcija je izraz obostranog poštovanja i divljenja između dva švedska brenda

Po prvi puta u svojoj povijesti čuveni outdoor brend Fjällräven ostvario je suradnju s nekim ekskluzivnim modnim brendom. Riječ je o popularnom švedskom brendu Acne Studios, koji je odao počast Fjällrävenu kolekcijom u kojoj su bezvremenski outdoor klasici dobili novu osobnost.

Na prvi pogled riječ je o nespojivim brendovima. Acne Studios naglasak stavlja na umjetnički izričaj i kreiranje modne konfekcije, dok Fjällräven pokreće strast prema iskustvima u prirodi i razvijanje funkcionalnih i izdržljivih proizvoda kojima ljude žele približiti prirodi.

Međutim imaju i više nego dovoljno zajedničkih osobina; iako globalni brendovi, snažno su povezani sa svojim švedskim naslijeđem. Pomalo su tvrdoglavi i dijele neumornu posvećenost detaljima. Suradnjom s modnim brendom kao što je Acne Studios Fjällräven se nastoji približiti urbanijoj publici.

A pozivanjem te publike u svoj svijet putem vlastitih ikonskih proizvoda, Fjällräven se nada da će nadahnuti više ljudi da napuste gradove, otkriju prirodu i uživaju u životu na otvorenom.

„Kada su nam pristupili iz Acne Studios bili smo počašćeni, ali i vrlo znatiželjni, budući da nikad nismo radili ništa slično. Rezultat je jedinstvena kolekcija koja utjelovljuje bezvremensku funkcionalnost Fjällrävena i umjetnički pristup Acne Studios čime je nastalo nešto sasvim novo“ izjavio je Henrik Andersson, Fjällrävenov direktor inovacija i dizajna.

U Acne Studios se dugo dive Fjällrävenu čije funkcionalni dizajn smatraju zaštitnim znakom švedske kulture. “Ja sam odrastao sam s Fjällrävenom; mi u Švedskoj imamo vrlo specifičan odnos s tim brendom. Vrlo sam ponosan što sam Šveđanin te sam htio podijeliti tu našu ljubav prema Fjällrävenu s cijelim svijetom“ istaknuo je Jonny Johansson, kreativni direktor Acne Studios.

Kako bi kreirao kolekciju, Jonny Johansson pažljivo je odabrao svaki komad, secirao ga, proučio konstrukciju, zadržao sve značajne odrednice te zatim uveo Fjällräven u svijet Acne Studios. Fjällräven proizvodi sve proizvode iz kolekcije čvrsto se pridržavajući svojih etičkih i ekoloških načela.

Hodajući ruku pod ruku s predstavnicima modne industrije u Fjällrävenu se nadaju da će nadahnuti više ljudi i kompanija na opreznije postupanje prema okolišu, slavljenje iskustava u prirodi i stvaranje ikonskih proizvoda koji će nadživjeti modne trendove.

„Zadržavanje glavnih značajki i osiguravanje osnovne funkcionalnosti proizvoda bili su među glavnim uvjetima za ostvarenje suradnje“, istaknuo je Henrik Andersson. “Dopustili smo Acne Studios da se poigraju s našim ikonama, ali smo bili prilično tvrdoglavi kada je riječ o nepotrebnim detaljima budući da smatramo da sve što je dodano bez jasne svrhe narušava ukupnu funkcionalnost proizvoda“

Rezultat je dizajn očito inspiriran Fjällrävenovim najčuvenijim komadima, ali koji sadrži jedinstveni karakter Acne Studios. Novi detalji kao što su ukrasi od eko krzna i reflektirajuće zakrpe koju su dodani čuvenoj Expedition Down Jacket daju klasičnom dizajnu novi, svježiji izgled. Džepovi su povećani, a Fjällräven boje i tehnički materijali iskorišteni su na malo razigraniji način.

Ikona među ruksacima Kånken, koji je 2018. napunio 40 godina, za rođendan je počašćen s tri nove inačice: dizajnersko osvježenje samog legendarnog modela, nova verzija koja se može iz ruksaka pretvoriti u torbu preko ramena, kao i Kånken Mini clutch torbica.

Svaka uspješna suradnja je stvar kompromisa, pa jednako kao što su kreativci iz Acne Studios upoznali Fjällräven outdoor svijet s umjetničkim, šarenim pristupom, tako je i funkcionalnost zakucala na vrata Acne Studios, za što su savršeni primjer zip-off hlače s odvojivim nogavicama.

Kolekcija je izraz obostranog poštovanja i divljenja između dva švedska brenda koji švedski nacionalni identitet kojim se jako ponose žele podijeliti svijetom ovom vrlo zanimljivom suradnjom.

***
Ake Nordin utemeljio je Fjällräven 1960. godine, u svom podrumu u gradu Örnsköldsviku u sjevernoj Švedskoj. Danas je ova bezvremenska, funkcionalna i izdržljiva oprema za boravak u prirodi poznata u cijelom svijetu i može se pronaći u više od 30 zemalja. Fjällrävenova ponuda obuhvaća odjeću za boravak u prirodi i modne dodatke za muškarce i žene, kao i ruksake, šatore i vreće za spavanje. Fjällräven na prvo mjesto stavlja odgovorno ponašanje prema ljudima, životinjama i prirodi te potiče interes za boravkom u prirodi. Tvrtka je pokrenula i dva popularna događanja u prirodi, Fjällräven Classic i Fjällräven Polar, koji svake godine privlače tisuće sudionika.

Fjällräven proizvode na hrvatskom tržištu može pronaći u Iglu Športu s prodajnim mjestima u Zagrebu (Petrinjska 85 i Zagrebačka cesta 194), Splitu, Puli, Rijeci i Starigradu Paklenica te na web-stranici www.fjallraven.com