Bezvremenska kampanja koja slavi žene?

Viktoria Šafranić 05. siječnja 2017.

Modna kuća MAK – MAK ove godine slavi 30. godina rada i djelovanja. Tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu. MAK žena je moderna, samosvjesna i ženstvena, ona  je  poslovna žena u kreacijama kuće Mak iz Splita, koja nam  donosi svoju najljepšu modnu priču simbolična naziva „This is Mak“. Najnovija kampanja Makove kreatorice […]

Modna kuća MAK – MAK ove godine slavi 30. godina rada i djelovanja. Tom prigodom snimljena je i kampanja koja slavi ženu. MAK žena je moderna, samosvjesna i ženstvena, ona  je  poslovna žena u kreacijama kuće Mak iz Splita, koja nam  donosi svoju najljepšu modnu priču simbolična naziva „This is Mak“. Najnovija kampanja Makove kreatorice Nede Makjanić Kunić  hommage je kolekcijama koje su obilježile njezinih trideset godina na modnoj sceni.  Raskošni kaputi s paspuliranim detaljima, voluminozne suknje, hlače od pepita uzoraka, haljine od eko kože u ljubičastim tonovima te otkačeni sakoi, inspirirani su Makovom prvom pret-a-porter  kolekcijom predstavljenom još davne  1986. godine.

Modna kuća MAK

Kako naglašava splitska kreatorica, riječ je o bezvremenskim komadima zbog čega Mak svih ovih godina vole poslovne žene različitih zanimanja i životne dobi. Upravo stoga za zaštitno lice svoje rođendanske kampanje Neda Makjanić Kunić angažirala je stilisticu i model  Mimi  Rončević koja se odlično snašla u ulozi poslovne žene – vječno u pokretu, ali istodobno modno osviještene. Uz kapute, među kojima se ističu  patchwork modeli, zvijezde slavljeničke priče najdugovječnije splitske modne kuće su neobični materijali, od eko krzna do umjetne kože, a poseban naglasak je na otkačenim i zavodljivim bojama – jer sve je to Mak. Modna kuća MAK.

Modna kuća MAK

Šminka: Roberta Rakuljić

Frizura: Ivana Marušić za salon Sananda

Styling: Mimi Rončević