Zabava

5 trikova za brzo gubljenje kilograma, topljenje masti i dovođenje u formu za ljeto

admin 25. travnja 2022.

Na kraju članka te čeka i moj besplatan vodič “3 tajne brzog mršavljenja bez praćenja kalorija”

Ljeto se bliži a ti se još uvijek mučiš s viškom kilograma i ne znaš trebaš li rezervirati onaj smještaj na Bookingu koji već dugo planiraš uzeti za godišnji odmor?

Vjerojatno si onda već i pripremila svoj najdraži kupaći kostim koji želiš nositi na plaži. Ipak, ako si slična većini žena onda se sada već misliš hoće li on dovoljno dobro izgledati na tebi ili ćeš trebati uzeti veći broj… Ne brini, iako je ljeto tu za manje od 2 mjeseca još uvijek nije kasno – samo trebaš krenuti s malim promjenama što prije.

Ispod ćeš saznati 5 brzih trikova koji će ti pomoći s mršavljenjem a možeš ih primijeniti odmah. Na kraju članka te čeka i moj besplatan vodič “3 tajne brzog mršavljenja bez praćenja kalorija” koji će ti pomoći da izgubiš kilograme, spržiš masti i dovedeš se u najbolju formu svog života za ovo ljeto. Krenimo!

Jedi zasitnije namirnice

Ovo je onaj jedan logičan savjet za koji smo svi već čuli, ali ga svejedno ne prakticiramo. Prehrana za vrijeme mršavljenja se treba temeljiti većinom na nutritivno bogatim namirnicama. To su uglavnom one koje nazivamo „zdravima“. Takve nas namirnice duže drže sitima i to pomaže smanjiti potrebu za prejedanjem.

Dobar savjet je da u svakom obroku pokušaš imati porciju proteina jer je to najzasitniji makronutrijent koji je ujedno i jako važan za kvalitetno topljenje masti. Osim toga, naše tijelo najviše kalorija troši za njegovu probavu pa je tako lakše smršaviti. Uz protein pokušaj kombinirati nekakvo povrće koje voliš jesti. Povrće je većeg volumena i jako dugo nas drži sitima. Uz to je i bogato mikronutrijentima koji su jako važni za zdravlje i ispravno funkcioniranje organizma.

Ako obroke budeš planirala na ovaj način puno je manja šansa da ćeš se pola sata nakon toga prejesti sa slatkišima.

Uzmi manje pakiranje

Često veličina pakiranja koje kupujemo značajno utječe na našu odluku o tome koliko ćemo nečega pojesti. Jedno istraživanje je pokazalo kako su osobe koje su dobile veliku vrećicu od 200 M&M-ova pojele 31 više od onih osoba koje su dobile čak 10 malih vrećica po 20 M&M-ova.

Prva skupina je na taj način unijela čak 112 kalorija više. Odabir manjeg pakiranja ti može pomoći da uneseš do 25 % manje ukupnih dnevnih kalorija.

Drži slatkiše dalje od oka

Uglavnom se ljudi danas prejedaju sa slatkišima. Manji unos ti vjerojatno neće naštetiti, ali ako su ti lako dostupni vjerojatno ćeš pretjerati. Provedeno je jedno znanstveno istraživanje u kojem se ispred tajnica na uredski stol stavilo čokoladu u zdjelici. Jedna grupa je dobila prekrivenu zdjelicu dok je druga grupa vidjela čokoladu unutra. Druga grupa je otvarala zdjelicu 71% puta više i samim time unosila puno više kalorija.

Dobar savjet može biti da udaljiš namirnice s kojima se često prejedaš iz svog vidnog polja. To će ti pomoći smanjiti želju za hranom i kontrolirati se.

Žvači što sporije možeš

Iako ovaj savjet na prvu zvuči jako glupo, ako mu daš priliku vidjet ćeš koliko pomaže. Kada žvačeš sporije daješ više vremena mozgu da registrira kako si već pojela dovoljno i pošalje signal tijelu da si sita. Samim time unijet ćeš manje kalorija i moći ćeš se zaustaviti s unosom hrane na vrijeme.

Dobra taktika za prakticiranje ove metode je ta da spustiš pribor za jelo dok žvačeš hranu. To će ti pomoći da ne trpaš u sebe hranu bez razmišljanja. Dok jedeš budi prisutna i uživaj u svakom zalogaju. Još neke od prednosti ove metode su: bolja probava, bolja hidracija, lakše gubljenje kilograma te veće zadovoljstvo obrokom.

Pazi se “zdravih” verzija slatkiša

Velik broj ljudi ovakve namirnice na prvu ne promatra toliko po broju kalorija nego po etiketi koja je označava “zdravijom” ili s manje šećera. Super je to što danas imamo i verzije slatkiša s manje šećera ali ako ti je cilj mršavljenje onda primarno trebaš obratiti pozornost na broj kalorija.

Ako za primjer pogledaš da jedna žlica zdravije verzije nekog namaza ima približno isto kalorija kao i ona “loša” verzija onda vjerojatno sebi radiš štetu ako se često prejedaš s takvim namirnicama. Ovo ne znači da ih trebaš izbaciti iz prehrane nego je samo savjet koji ti može pomoći bolje organizirati prehranu i olakšati mršavljenje.

BESPLATAN VODIČ: 3 tajne brzog mršavljenja bez praćenja kalorija

Ako želiš spržiti višak kilograma, otopiti masti i dovesti se u najbolju formu svog života na jednostavan način onda će ti ovaj vodič definitivno pomoći. Tu ćeš dobiti sve savjete koje možeš provoditi kroz idućih sedam dana i ostvariti napredak. Osim toga, dobit ćeš i savjet iz Precision Nutrition edukacije u koju sam uložio preko 1200$ i on se koristi u radu s više od 150 tisuća ljudi.

Link za preuzimanje vodiča je OVDJE. (tamo će te sigurno dodatno motivirati i neki od rezultata žena koje su s njim izgubile kilograme)…

Autor teksta: Borna Dobrić | Online fitness trener za žene, PN1 Nutrition Coach