Promo

24-godišnja hrvatska dizajnerica održala je reviju na prestižnom Tjednu mode u New Yorku

Viktoria Mikulić 12. veljače 2025.

Mlada hrvatska dizajnerica Mihaela Štimac Rojtinić, osnivačica brenda MAYKL, uspješno je predstavila svoju kolekciju na prestižnom Tjednu mode u New Yorku, koji se održava od 7. veljače.

Ova talentirana 24-godišnjakinja oduševila je publiku unikatnim couture komadima, s posebnim naglaskom na ručno izrađene korzete, koji su postali zaštitni znak njezina brenda.

Mihaela je priliku za sudjelovanje  na ovako velikom i značajnom događaju dobila prijavom na međunarodni natječaj, a nakon što su organizatori prepoznali njezin talent, pozvana je da svoje kreacije predstavi uz mlade dizajnere iz cijelog svijeta.

Do zadnjeg trenutka bilo je napeto s odjevanjem manekenki, jer smo ih dijelili s drugim dizajnerima, pa sam bila prilično nervozna. No, kada su napokon sve izašle na pistu i kada sam ostala sama, znala sam da je to – uspjela sam. Sve što sam tada htjela bilo je zagrliti svoje roditelje i svog dečka.” rekla je Mihaela nakon uspješne revije.

Njezina kolekcija, koja spaja netipične materijale i inovativne tehnike, doživjela je izvrsne reakcije. Kolekcija prikazana u New Yorku temelji se na avangardnim siluetama, ručno izrađenim detaljima i modernom pristupu couture modi. Svaki komad pažljivo je izrađen bez kalupa, čime se osigurava unikatnost, ali i odražava ljubav dizajnerice prema poslu kreiranja i uključenosti u cijeli proces od ideje do finalne realizacije. 

Za mene ova kolekcija znači sve – kroz nju sam pronašla samu sebe, svoj smisao i svoju svrhu. Predstavila sam glavni model izrađen od žice i svijeća, koji je bio početna točka svega i koji je inspirirao ostatak kolekcije. Kolekcija je moj Zlatni vrt – Golden Garden, zbog čega dominiraju cvjetni motivi i zlatni tonovi. Sastoji se od različitih modela i silueta, a u središtu su moji prepoznatljivi korzeti, po kojima sam se najviše istaknula.” istaknula je Mihaela. Mihaela je na ovom putovanju u New York otišla uz svoje partnere i prijatelje, kao i roditelje koji su joj velika podrška.

U procesu realizacije kolekcije je sudjelovala i Hrvatska stilistica Leonarda Prosinečki koja je cijelu kolekciju spojila nakitom i cipelama i to cipelama koje su sponzorirali Deichmann koje su također kompletno podigle njihovu viziju koju su htijele postići, a to je ne koristiti štikle što bi svi očekivali uz ovako elegantnu kolekciju već čizme kako bi malo napravile pomaku u kolekciji. 

Ovim velikim korakom, MAYKL se pozicionirao na međunarodnoj modnoj sceni, a Mihaela nastavlja razvijati svoj brend s vizijom stvaranja jedinstvenih i multifunkcionalnih couture komada. Ovo predstavljanje u New Yorku označava novi početak za Mihaelu i njezin brend, a reakcijegledatelja revije pokazuju da je pred njom svijetla budućnost u svijetu mode.

Hrvatska modna scena sada ima još jedno ime koje možemo s ponosom pratiti, a Mihaelin uspjeh dokaz je da se trud, strast i originalnost uvijek isplate te da ni  jedan san nije premalen.

Cilj je uspješno pokrenuti rad na vlastitom brendu i kreirati nove kolekcije te proširiti njihove dimenzije kako bi postale pristupačnije što većem broju žena. Također, planiram razviti ready-to-wear kolekcije koje će biti dostupne svima, a ne samo za posebne prigode. Naravno, prioritet mi je realizirati novu kolekciju koju već imam spremnu na papiru te se posvetiti prikupljanju sredstava za financiranje samostalnih revija. Uskoro planiram raditi i na zimskoj kolekciji, jer moja kreativnost je tek krenula, i jedva čekam podijeliti je sa svima!” rekla je Mihaela.